تاریخ انتشارشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی آئین افتتاحیه دومین دوره مسابقات قرآن کریم بزرگ‌ استانی از سوی شرکت نفت و گاز اروندان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.
شرکت نفت و گاز اروندان
شرکت نفت و گاز اروندان
به گزارش نفت آنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز ( جمعه 13 بهمن 1402) با حضور مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، حجت الاسلام عنافچه رییس سازمان تبلیغات اسلامی خرمشهر و جمعی از روسا، کارکنان و بانوان شرکت کننده در این مسابقات، در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی شهرستان خرمشهر برگزار شد.

در آیین افتتاحیه این مسابقات عذاری اهوازی، ضمن تشکر و قدردانی از دست‌اندرکاران و مسئول دارالقرآن این شرکت در خصوص تلاش و پیگیری های انجام‌شده در برگزاری هر چه بهتر این مسابقات، با اشاره به لزوم درک معاني و مفاهيم قرآن كريم و اهتمام به سیره قرآنی در زندگي شخصی و اجتماعی، اظهار داشت: هدف از برگزاري مسابقات قرآني صرفا ایجاد یک رقابت مهارتی بين شركت كنندگان نبوده و مقصود غايي اُنس با قرآن کریم و گسترش و ترويج این مفاهيم و معارف آسمانی در بين خانواده ها و جامعه است.

وی افزود: همه داشته های امروز خودمان را مديون قرآن كريم هستيم و اهتمام در مسیر فعالیت های قرآنی موضوعی است که باید بعنوان یک روش، اصول و چراغ راه زندگی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: خدا را شاکرم که توانستیم امسال نیز در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی قدم مهمی برداریم و امیدوارم در آینده ای نزدیک شهرها و روستاهای حوزه غرب کارون و همجوار تاسیسات این شرکت به قطب قرآنی در خوزستان و کشور تبدیل شوند و تا کمتر از دوسال دیگر حدود هزار حافظ قرآن تقدیم کنیم.

در ادامه مراسم علی حسن‌زاده مسئول دارالقرآن شرکت نفت و گاز اروندان با تقدیر از حمایت های همیشگی مدیرعامل این شرکت از برنامه‌های قرآنی عنوان کرد: ما سعی بر آن داشته ایم که با بهره‌مندی از اساتید و نیروهای نخبه قرآنی بومی در تدریس آموزش‌های قرآنی فعالیت داشته باشیم. در این راستا با شناسایی افراد علاقمند و مستعد اکنون خرسندیم که بگویم بیش از دو هزار قرآن‌آموز در شهرهای خرمشهر، دشت آزادگان، هویزه، سوسنگرد و دارخوین آموزش قرآنی را فرا گرفته‌اند و این آموزشها با حمایت‌های خوب مدیرعامل و رئیس روابط عمومی ادامه خواهد داشت و به جرات میتوان گفت این نوع از فعالیت قرآنی در کل وزارت نفت کم نظیر است.

وی در پایان اذعان داشت: این دوره از مسابقات در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال و در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ ۱ جزء، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، نهج‌البلاغه(خطبه ۳۱) برگزار شده است و از سطح استان خوزستان بیش از هزارنفر علاقمندان ثبت نام نمودند.

گفتنیست در پایان مراسم افتتاحیه از جمعی از اساتید برجسته قرآنی شهرستانهای خرمشهر، هویزه و سوسنگرد که با دارالقرآن این شرکت ارتباط موثری داشته اند با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات بخش آقایان در هویزه و بخش بانوان در خرمشهر‌ برگزار می‌شود و در مراسم اختتامیه نیز به برگزیدگان و نفرات برتر هر رشته جوایزی از سوی این شرکت اهدا خواهد شد.
https://naftonline.ir/news/29464/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0