تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
پیرو دستور مقام عالی وزارت در خصوص دیدارو دلجویی از خانواده های حادثه دیده و فوتی حین کار ودر ادامه سلسله ديدارهای مسئولین شركت ملي حفاري ايران با خانواده هاي شهدا ، ايثارگران و كاركنان فوتی حین کار انجام شد.
خانواده شهید سلیمی
خانواده شهید سلیمی
به گزارش نفت آنلاین،  در ادامه سلسله دیدارهای صمیمی ، ،مدیرعامل شركت ملي حفاري ايران با خانواده مرحوم محمد سلیمی دیدار و گفتگو کردند.
 
 این دیدارچهارشنبه چهارم بهمن ماه ۱۴۰۲ در فضایی گرم و صمیمی با حضور دکتر گلپایگانی مدیرعامل ، رییس روابط عمومی و همسر و فرزندان مرحوم انجام شد.
گلپایگانی
 گلپایگانی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علي (ع) و روز پدر از صبر و استقامت ستودنی خانواده مرحوم سلیمی تجلیل به عمل آورد و یاد و خاطره جانباختگان حادثه چاه رگ سفید را گرامی داشت.
 
‌دراین دیدار که در دفتر مدیر عامل شرکت برگزار شد همسر و فرزند ارشد مرحوم سلیمی به بیان مشکلات خود پرداختند.   
 
گفتني است دستگاه حفاری ۹۵ فتح شرکت ملی حفاری ایران که ۳۱ تیرماه سال ۹۶ در موقعیت چاه ۱۴۷ میدان رگ سفید مستقر شده بود، در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر هفتم آبان‌ماه دچار فوران و حریق شد که در پی این حادثه، زنده یادان فرزاد ارزانی بيرگاني و محمد سلیمی، از کارکنان دستگاه، جان خود را از دست دادند.
نفت آنلاین: با توجه به اینکه خانواده شهید سلیمی در استان لرستان ساکن هستند این دیدار با دعوت ویژه شرکت ملی حفاری ایران در اهواز انجام شد.
https://naftonline.ir/news/29436/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0