تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به برنامه های افزایش تولید نفت در این شرکت با همکاری شرکت‌‎های دانش‌بنیان، بر ظرفیت‌سازی و استفاده از فناوری‌های نوین در فرآیندهای تولید نفت تاکید کرد.
مهندس عبدالله عذاری اهوازی
مهندس عبدالله عذاری اهوازی
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، دوشنبه ( ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲)، جلسه پیش بینی بهره دهی پنج ساله چاه های شرکت نفت و گاز اروندان، با حضور مدیرعامل، مدیران و روسای ارشد در دفتر هماهنگی اهواز این شرکت برگزار شد.
 
در ابتدای این نشست مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان روند اجرای برنامه های استمرار و افزایش تولید در میادین این شرکت را خوب دانست و اظهار داشت: شرکت نفت و گاز اروندان نیز امسال موفق گردیده 100 درصد برنامه تولید تکلیفی خود را محقق سازد و این مهم را جزء با تلاش جهادی کلیه همکاران امکان پذیر ندانست و بر همین اساس از زحمات کلیه پرسنل تقدیر کرد.
 
وی ضمن اشاره به جایگاه مهم این شرکت در تولید و اختصاص داشتن بیشتر میادین نفتی مشترک کشور به خود، از مهمترین عوامل مهم درتولید پایدار و مستمر را، نخست نگاه داشت تولید و سپس افزایش آن طبق اهداف و برنامه های ابلاغ شده دانست.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان سرعت بخشی به پروژه‌های توسعه‌ای و تکمیل طرح‌های تولیدی نیمه کاره را خواستار شد و بر بررسی چالش‌ها و مشکلات پیش روی تولید برای رسیدن به افزایش تولید تاکید کرد.
 
مهندس عذاری اهوازی با اشاره به استفاده از پیمانکاران مجرب در پروژه‌ها برای محقق شدن برنامه‌ها، بر اهمیت کار کمیسیون مناقصات و کمیته فنی و بازرگانی اشاره کرد و خواهان افزایش هماهنگی بین واحدها و دقت بیشتر در امور محوله شد.
 
وی با اشاره به حمایت از شرکتهای دانش بنیان و همچنین توجه به استفاده از فناوری‌های نوین و پژوهشی در بحث افزایش تولید نفت افزود؛ خُرسندیم که امسال توانستیم در موضوع Hydraulic fracturing (شکاف هیدرولیکی) با استفاده از انعقاد قرارداد تولید بار اول با یک شرکت دانش بنیان قدم‌های خوبی برداریم و اکنون نتایج مطلوبی در حال استخراج است و بر استفاده حداکثری از ظرفیتهای شرکتهای دانش بنیان برای تحقق اهداف شرکت تاکید نمود.
 
عذاری اهوازی با اشاره به کاهش ۶۱ درصد گازسوزی در میدان دارخوین نسبت به ابتدای سال در جهت حفظ و صیانت از محیط زیست و پیشگیری از آلودگی هوا را دستاورد مهمی دانست و افزود؛ ارسال بیش از ۲۵ میلیون فوت مکعب گاز در روز از میدان آزادگان شمالی به کارخانه ۳۲۰۰ NGL را یکی دیگر از مهم‌ترین اقدامات زیست محیطی سال ۱۴۰۲ در جهت جمع آوری گازهای همراه نفت و کاهش گاز سوزی و بالطبع آن دستیابی به صرفه اقتصادی و تبدیل زنجیر ارزش دانست.
 
همچنین مهندس غلامحسین موازی مدیر امور فنی این شرکت ضمن اشاره به مشکلات و چالشهای پیش روی امر تولید به اقدامات خوب و تاثیرگذاری که موجب نگاه داشت و افزایش تولید منجر شد پرداخت و از زحمات و تلاش های کلیه همکاران بالاخص پرسنل تحت مدیریت خود تقدیر بعمل آورد.
 
مدیر امور فنی شرکت نفت و گاز اروندان به اقدامات لازم برای تولید مستمر اشاره نمود و افزود؛ پایش و انجام‌ مطالعات مستمر میادین تحت مدیریت این شرکت و راهبری پروژه های مختلف تولیدی در هر لحظه در حال انجام و برنامه ریزی است.
 
گفتنی‌است در این جلسه مهندس فرزاد حسینی اصل، رییس اداره فرآورش مدیریت امور فنی به همراه جمعی دیگر از همکاران خود به بیان گزارشات تفصیلی و دقیقی از کلیه میادین، مشکلات و برنامه های پیش روی تولید و آخرین وضعیت مخازن و چاه های تحت مدیریت این شرکت پرداختند.
 
https://naftonline.ir/news/29355/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0