تاریخ انتشارشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
قتل اپراتور جایگاه سوخت بخاطر ۱۷۵۰ ریال!

مظلومیت اپراتورهای جایگاه سوخت

قاتل کارگر نازل جایگاه سوخت که به خاطر مبلغ یک هزار و ۷۵۰ ریال مرتکب قتل شده بود، دستگیر شد.ماموران دریافتند قاتل روز حادثه پس از سوخت‌گیری و در پی اختلاف با مقتول بر سر مبلغ یک هزار و ۷۵۰ ریال، چندین مرتبه با کارگر در جایگاه درگیر شد که هر بار با دخالت افراد حاضر، جایگاه را ترک کرد و در نهایت ساعت ۵ صبح بامداد سوار بر خودروی شخصی وارد جایگاه شد و با توجه به خلوتی محل با کارگر نازل درگیر شد و بعد از قتل او و انتقال جسد مقتول به دامداری مجاور جایگاه فرار کرد.
اپراتور جایگاه سوخت
اپراتور جایگاه سوخت
⬅️ نفت آنلاین: متاسفانه شغل اپراتوری جایگاه سوخت در ظاهر شغلی بسیار آسان نشان داده می شود... اما واقعیت این شغل چیز دیگری است....آیا می دانید در یک جایگاه سوخت هر لحظه امکان سرقت و حمله مسلحانه وجود دارد؟! مخصوصا در جایگاه هایی که در بیابان ، جاده ها و ... وجود دارند...آیا می دانید بر روی یک جایگاه سوخت هر لحظه امکان #حادثه وجود دارد و تاکنون اپراتورهای بسیاری در چند سال گذشته بعلت حوادث مختلف دچار سوختگی شدید شده اند و حتی جان خود را از دست داده اند!؟آیا میدانید بنزین دزدی در جایگاه های سوخت بسیار زیاد شده است؟!؟ یعنی فرد بنزین می زند و بدون پرداخت هزینه جایگاه را ترک و فرار می کند؟! آیا میدانستید در این لحظه اپراتور بی نوا باید هزینه بنزین را از جیب خود پرداخت کند؟!؟!
 
موارد ذکر شده بالا بارها در این رسانه خبری منتشر شد و حال میبینم متاسفانه یک اپراتور سوخت برای یک مبلغ ناچیز مورد حمله قرار می گیرد و به قتل می رسد. 
 
✔️به امید آنکه روزی این افراد زحمتکش که به مردم خدمت می کنند از نظر امنیتی مورد توجه قرار گیرند تا از بروز اینچنین فجایعی در آینده جلوگیری شود.
https://naftonline.ir/news/29339/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0