تاریخ انتشارجمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
جلسه هم اندیشی پیرامون موضوعات منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حوزه بهداشت و درمان برگزار شد.
ابوالقاسم حبیبی پور | شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
ابوالقاسم حبیبی پور | شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
به گزارش نفت آنلاین به نقل از امور رسانه مدیریت منابع انسانی، در این جلسه که روز دوشنبه (۲۷ آذرماه ۱۴۰۲) به میزبانی مدیریت منابع انسانی در محل سالن جلسات فنی و تخصصی برگزار شد، بر افزایش تعامل و همکاری بیشتر دو مجموعه در راستای کسب رضایت بیشتر کارکنان تأکید شد.
 
این جلسه با حضور ابوالقاسم حبیبی پور سرپرست مدیریت منابع انسانی، معاونین ایشان و برخی از روسای و کارشناسان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و تنی چند از همکاران ایشان برگزار شد.
 
بازدید کادر درمان از تأسیسات و واحدهای عملیاتی، ایجاد ارتباط بیشتر روابط عمومی ها به منظور انعکاس مطلوب و موثر اخبار و رویدادهای مرتبط با حوزه درمان و منابع انسانی، رفع چالش های متعدد پرداخت هزینه های درمان کارکنان،  پیگیری جهت کاهش دغدغه کارکنان در حوزه دارو و درمان، آسیب شناسی و نظرسنجی در خصوص مشکلات، بهبود وضعیت درمانگاه‌های عملیاتی، توسعه درمان غیرمستقیم و تلاش بر افزایش رضایت کارکنان از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود و مقرر شد این جلسات به صورت مستمر انجام شود.
 
شایان ذکر است حدود ۴۵۰۰۰ نفر از کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و خانواده های آنان از خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت استفاده می نمایند.
https://naftonline.ir/news/29300/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0