تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
به همت روابط عمومی مدیریت ترابری NISOC برگزار شد:

آیین گرامیداشت روز ملی حمل و نقل در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

آیین گرامیداشت روز ملی حمل و نقل با حضور مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و سخنرانی آیت الله حیدری نماینده خوزستان در مجلس خبرنگان رهبری برگزار شد .
ترابری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
ترابری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، آیین گرامیداشت روز ملی حمل و نقل شنبه ۲۵ آذر با حضور مدیران عامل شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری، آیت الله حیدری نماینده خوزستان در مجلس خبرنگان رهبری و  فرماندهان پلیس راهور و  راهنمایی رانندگی استان به میزبانی مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.
 
در ابتدای این مراسم مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، تلاش های متعهدانه کارکنان عرصه ترابری را در بخشهای پشتیبانی از تولید، بهسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل شرکت و مسئولیت های اجتماعی تحسین برانگیز توصیف کرد و اظهار داشت: ترابری همواره نقشی تعیین کننده در کلیه فرایندهای عملیاتی و سایر بخش های سازمان ایفا می کند که این نقش را با تکیه بر دانش و توانمندی کارکنان خود تحقق بخشیده است.
 
در ادامه آیت الله حیدری  نیز سخنانی را در خصوص اهمیت ترابری ایراد و  سرهنگ‌دولتشاهی، رئیس پلیس راهور استان از مدیریت عملیات ترابری بخاطر  رعایت موارد ایمنی و کاهش آمار تصادفات  افزون بر تعامل سازنده با سایر سازمان ها تقدیر کرد.
 
همچنین مهندس امیر بصیری، مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفتخیز جنوب ضمن ارائه گزارش عملکرد این مدیریت، ناوگان حمل و نقل مناطق نفتخیز جنوب را یک مجموعه کارآمد خواند که در راستای دستیابی به اهداف خرد و کلان سازمان فعالیت می کند. 
 
در انتهای این مراسم  از کتاب مجموعه دستورالعمل‌ های ایمنی در صنعت حمل و نقل وزارت نفت به قلم دکتر بویرحی رونمایی  و از خانواده معظم شهدای ترابری و ۶۰ نفر از کارکنان برتر و رانندگان منضبط ترابری در سطح مناطق نفتخیز جنوب تجلیل شد.
 
شایان ذکر است در حاشیه این مراسم،  نمایشگاه ماشین آلات برگزار  و  موکب  فاطمیه(س) نیز در محل برگزاری استقرار یافت. 


https://naftonline.ir/news/29279/
منبع : تصاویر از روابط عمومی مدیریت ترابری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0