تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت وگاز آغاجاری از ساماندهی حقوق و دستمزد بیش از ۱۰۰۰ نفر از رانندگان خودروهای استیجاری مطابق قوانین اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
مهندس تقی زاده
مهندس تقی زاده
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت وگاز آغاجاری مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت وگاز آغاجاری با اعلام این خبر بیان کرد:
در شرکت بهره‌برداری نفت وگاز آغاجاری بیش از ۱۰۰۰ راننده خودروی استیجاری سبک و سنگین مشغول فعالیت هستند که متاسفانه طی سالیان متمادی بدلیل فقدان قرارداد و ساز و کار مناسب ،حقوق و دستمزد این صنف از رانندگان عزیز ضایع و بناچار با حداقل دریافتی دو تا دو نیم میلیون تومان از سوی پیمانکاران خودروها مشغول بکار میشدند.
 
مهندس جواد تقی زاده افزود:بنا به اهتمام و اراده دولت انقلابی و مردمی سیزدهم در جهت کاستن از مشکلات معیشتی اقشار مختلف جامعه ,خوشبختانه پس از سالیان متمادی ترمیم و اصلاح حقوق و دستمزد رانندگان خودروهای استیجاری در دستور کار قرار گرفت و در این راستا دستورالعمل پرداخت مستقل حقوق و مزایای رانندگان خودرو استیجاری ابلاغ گردید.
 
مهندس تقی زاده بیان کرد:با پیگیری‌های حقوقی قراردادی و مالی در شرکت بهره‌برداری نفت وگاز آغاجاری اصلاح و ترمیم حقوق و دستمزد رانندگان خودروهای استیجاری در شهریور ماه سال جاری آغاز و تعدیل آن از ابتدای سال۱۴۰۲ محاسبه و لحاظ گردید.
 
تقی زاده با اعلام ابلاغ دستور العمل به پیمانکاران طرف قرارداد خودرویی خواستار نظارت و پیگیری جهت پرداخت دستمزد مصوب و قانونی ,جلوگیری از اخراج بی مورد رانندگان و تخصیص مزایای پاداش ،بیمه تکمیلی و البسه در پیمانهای آتی با هدف صیانت از حقوق این دسته از رانندگان پرتلاش گردید.
 
در شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ،تعداد ۷۳۹ نفر رانندگان خودروهای سبک و ۲۸۵نفر رانندگان خودروهای سنگین از طرف پیمانکاران طرف قرارداد مشغول به فعالیت هستند.
 
با این اقدام ارزشمند حقوق ماهیانه تعداد ۱۰۲۴ خانوار مطابق دریافتی اداره کار اصلاح و ترمیم گردید‌‌.
https://naftonline.ir/news/29259/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0