تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
انتشار به درخواست کارکنان پالایشگاه آبادان

بلاتکلیفی کارکنان پالایشگاه آبادان در مقوله نفت کارت!

بر اساس گزارشهای ارسالی مخاطبین بعد از گذشته ۳ماه از مصوبه شورای اداری استخدامی صنعت نفت در خصوص خدمات رفاهی کارکنان (نفت کارت)همچنان هیچ اقدامی در پرداخت از سوی مسئولین پالایشگاه آبادان صورت نپذیرفته است.
پالایشگاه آبادان | نفت آنلاین
پالایشگاه آبادان | نفت آنلاین
 به گزارش نفت‌آنلاین ، بر اساس گزارشهای ارسالی مخاطبین بعد از گذشته ۳ماه از مصوبه شورای اداری استخدامی صنعت نفت در خصوص خدمات رفاهی کارکنان (نفت کارت) همچنان هیچ اقدامی در پرداخت از سوی مسئولین پالایشگاه آبادان صورت نپذیرفته است.
 
همچنین بر اساس شنیده ها در این ایام شاهد چالش های فراوان مدیریتی،خصوصا در حوزه مدیریت منابع انسانی در این ابر پالایشگاه کشور بوده ایم و از سوی دیگر درحالی که مصوبه و نحوه پرداخت وام قرض الحسنه به تصويب هیات مدیره شرکت ملی نفت رسید و در مراحل اجرا قرار دارد (هرچند با نارضایتی بخش زیادی از کارکنان) هیات مدیره شرکت ملی پالایش و پخش هنوز هیچ اقدامی در این مورد انجام نداده است.
 
ضعف سیستم مدیریت منابع انسانی این شرکت زمانی نمود بیشتری پیدا می‌کند که تقریبا تمام کارکنان شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نفت از نحوه پرداخت جدید نفت کارت ها منتفع شده اند اما کارکنان زیر مجموعه این شرکت خصوصا پالایشگاه آبادان همچنان چشم انتظار اجرای این مصوبه هستند و امید است که هرچه سریعتر شاهد پرداخت حق و حقوق کارکنان باشیم.
 
نفت آنلاین به جد پیگیر این موضوع خواهد بود و در صورت تعلل در پرداخت ابهامات و دلایل مستند در این خصوص را منتشر خواهد کرد.
پالایشگاه آبادان نفت کارت
https://naftonline.ir/news/29235/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0