تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵
رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پاسخ به نامه کانون بازنشستگان نجف‌آباد، اراک و فارس نوشت: در چارچوب برنامه «خلق منابع پایدار» برای تقویت منابع ورودی صندوق‌ها، پیش‌بینی می‌شود در افق ۱۴۰۴ میزان منابع ورودی از محل عواید پروژه‌ها با منابع خروجی متناسب شود.
عبدالحسین بیات | صندوق بازنشستگی نفت
عبدالحسین بیات | صندوق بازنشستگی نفت
به گزارش نفت آنلاین ، دکتر عبدالحسین بیات در پاسخ به نامه های روسای کانون های بازنشستگان صنعت نفت نجف آباد، اراک و فارس نوشت: 

 لطف و محبت جنابعالی در نامه اخیرتان موجب مضاعف شدن انگیزه این خدمتگزار گردید از بذل‌توجهتان سپاسگزارم.

در ادامه این متن آمده است:

 همان‌طور که در نامه ارسالی مرقوم فرموده‌اید شتاب‌بخشی به فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در ۲ سال گذشته همواره مدنظر اینجانب و سایر دست‌اندرکاران قرار گرفته است.

با لطف خداوند قادر و تدابیر مدیران، مهندسان، کارکنان و کارگران محترم شرکت‌های تابعه و وابسته برنامه‌های مناسبی برای «خلق منابع پایدار صندوق‌ها» برنامه‌ریزی‌شده است در چارچوب این برنامه انتظار می‌رود در افق ۱۴۰۴ تناسب بخشی به منابع ورودی و خروجی صندوق‌ها محقق گردد.

مستحضر هستید چالش عدم تناسب منابع ورودی و خروجی نزدیک به ۲ دهه است که نشانه‌های آن در صندوق‌ها پدیدار شده است که دلیل آن کاهش کسورات بخش شاغلان تصریح و در جای خود توضیح فنی و بیمه‌ای آن ارائه شده است. اما اکنون آنچه بااهمیت است نشانه‌های رفع این چالش است که به لطف خداوند در ۲ سال گذشته با اجرایی برنامه و کار شبانه‌روزی اکنون شاهد آن هستیم.

رئیس هیئت رئیسه صندوق ها در پایان پیام مزبور نیز آورده است:

اینجانب و همکارانم معتقد هستیم انجام کارهای زیربنایی در مجموعهٔ صندوق‌ها بهترین خدمت به این بنگاه اقتصادی غیردولتی است چرا که پایداری و تحکیم بخشی به صندوق‌ها برای شاغلان و بازنشستگان بااهمیت و حیاتی است. 

 ضمن تشکر مجدد به سبب لطف آن کانون که در نامه مرقوم فرموده‌اید برای جنابعالی، اعضای محترم هیئت‌مدیره و اعضای محترم آن کانون فعال و پویا؛ سلامتی، تندرستی، شادکامی خواهانم موفق باشید.
https://naftonline.ir/news/29158/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0