تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
انتشار به درخواست هزاران نفر از داوطلبان آزمون استخدامی:

چرا وزارت نفت باید هر چه سریعتر نتایج آزمون استخدامی نفت را اعلام کند؟

تاخیر در اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت نفت در سال ۱۴۰۲ باعث می شود که داوطلبان تکلیف خود را در خصوص قبولی یا عدم قبولی در آزمون ندانند و این موضوع باعث از دست دادن فرصت های شغلی دیگر برای آنها شده است.
آزمون استخدامی وزارت نفت | نفت آنلاین
آزمون استخدامی وزارت نفت | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین، آزمون استخدامی وزارت نفت ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد و نتایج اولیه آزمون نیز تیرماه اعلام و از کلیه پذیرفته شدگان اولیه تا تاریخ ۱۵ شهریورماه مصاحبه فنی و تخصصی انجام شد.
 
 اما با گذشت حدود دو ماه از پایان مصاحبه های فنی و تخصصی، همچنان نتایج آزمون به بهانه گرفتن استعلام مدارک تحصیلی جهت حذف داوطلبانی که با مدرک بالاتر در آزمون شرکت کردند اعلام نشده است.
 
 با توجه به این موضوع صدها نفر از داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نفت با ارسال پیام هایی به نفت آنلاین می گویند عدم تعیین تکلیف نتایج نهایی آزمون باعث می شود که داوطلبان تکلیف خود را در خصوص قبولی یا عدم قبولی در آزمون ندانند و این موضوع باعث از دست دادن فرصت های شغلی دیگر برای آنها شده است.
 
لازم به ذکر است طبق اطلاعات دریافتی و بررسی های صورت گرفته آزمون های دیگری همزمان با آزمون استخدامی نفت توسط سازمان سنجش برگزار شده بود و تمامی مراحل جذب این آزمون ها انجام شده است و حتی پذیرفته شدگان در محل کار خود مشغول به خدمت شده اند اما در مقابل  همچنان روند اعلام نتایج آزمون نفت بصورت لاک پشتی در حال طی شدن است!
 
 همچنین خاطر نشان می شود پیگیری نفت آنلاین از منابع انسانی نفت در خصوص زمان نهایی اعلام نتایج آزمون تاکنون نتیجه ای در پی نداشته است و مدیران ارشد نفت صرفا به اینکه نتایج پس از پایان مرحله استعلام اعلام خواهد شد اکتفا کرده اند! حال سوال از مدیران ارشد منابع انسانی نفت و سازمان سنجش این است که در عصر تکنولوژی و ارتباطات یک استعلام مدرک تحصیلی چرا باید اینچنین زمانگیر باشد و باعث کدورت خاطر داوطلبان شود!
 
در پایان خاطر نشان می شود برگزاری آزمون استخدامی نفت پس از یک دهه وقفه کام هزاران نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی را در سراسر کشور شیرین و راه را برای رقابت سالم و استخدام در وزارت نفت هموار کرد و امیدواریم با اعلام نتایج آزمون در روزهای آینده کام داوطلبان بعلت تاخیر در اعلام نتایج تلخ نشود تا حداقل کسانی که پذیرفته نشده اند تکلیف خود را برای پیگیری فرصت های شغلی دیگر بدانند.
https://naftonline.ir/news/29121/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
لیلا
اگر تا به الان روزی فقط یک ساعت هم برای استعلام زمان گذاشته بودن مسئولین خیلی زودتر جواب آزمون رو میتونستن بزنن، واقعا جای تاسف داره که برای همه چیز توی این کشور باید بلاتکلیفی کشید اگر فقط کمی برنامه و تدبیر وجود داشت و افراد کارآمد بدون پارتی سرکار میرفتند اینجور مسائل پیش نمیومد . کشور ما انگار که در یک قرن قبل تر به سر میبرد نسبت به باقی کشورها
feedback
Iran, Islamic Republic of
علیرضا
سلام.ممنونم بابت پیگیری تون.خواهش میکنم درست حسابی پیگیری کنید و تا آخرش پیش برید.8000 نفر قبولی کتبی دعاگو هستن.متاسفم برای بالانشینان وزارت نفت که سر در گمی این همه آدم کوچکترین اهمیتی براشون نداره
feedback
Petrol
ممنون از نفت آنلاین بابت پیگیری نتایج آزمون
feedback
Iran, Islamic Republic of
Khatami
با سلام خیلی مممنونم از نفت آنلاین بابت پیگیری
ان شاءالله که هرچه زود تر اعلام بشه نتایج 🙏🌺😊
تا کام مون شیرین شه 😍
تازه ترين نظرات
0