تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
مهمترین اخبار کوتاه نفت آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت آنلاین
⬅️وزیر نفت طی حکمی سید علی جزایری طهرانی را به‌عنوان‌ مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت منصوب کرد.جزایری طهرانی دارای تخصص تغدیه و رژیم درمانی و پیش از این سرپرست این سازمان بود.
 
⬅️اوجی همراه معاون اول رئیس‌جمهوری راهی بلاروس شد؛ وزیر نفت: آمادگی تأمین و تعمیر تجهیزات پیشرفته نفتی بلاروس را داریم.
 
⬅️معاونت منابع انسانی نفت دستورالعمل پرداخت نفت کارت به پرسنل پیمانکاری نفت را ابلاغ کرد.اطلاعات بیشتر(کلیک کنید)
 
⬅️عبدالحسین بیات رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت : گروه اقتصادی صندوق‌ها در دو سال پیش، ضمن فعال‌سازی و شتاب‌بخشی به ۱۵ پروژه سرمایه‌گذاری و خرید سهم هلدینگ خلیج‌فارس، جریان تأمین نقدینگی مستمری‌ها را هم مدیریت کرد.
 
⬅️مجید چگنی در حکمی «عباس اعظمی» را به‌عنوان مشاور و رئیس دفتر مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و در حکم دیگری «ساجد کاشفی» را به‌عنوان سرپرست مدیریت انرژی و کربن شرکت ملی گاز ایران» منصوب کرد.
 
⬅️ مدیر عامل شرکت دماوند انرژی عسلویه: حساب ۴ شرکت مرجان، سبلان، کیمیای پارس خاورمیانه و شرکت ما بعلت بدهی مسدود شده است.
 
⬅️مجلس از عملکرد شرکت‌های پتروشیمی در فروش صادرات محصولات تحقیق و تفحص می کند.
 
⬅️فعالان مجازی استان گلستان از ترکیب هیئت مدیره پتروشیمی گلستان انتقاد کردند.
 
⬅️جواد تقی زاده مدیرعامل نفت آغاجاری:امکان برداشت و تأمین گاز خشک فرازآوری به میدان نفتی آغاجاری با انجام اصلاحیه عملیاتی روی یک چاه گازی در این شرکت محقق شد.
 
⬅️رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: در فاز جدید مولد سازی باید به سمت بهره مندی از امکانات دولت در حوزه ذخایر نفت و گاز کشور که در برنامه هفتم توسعه منعکس شده است، برویم!
 
⬅️ وزارت نفت: ۵۵ درصد حوادث حوزه ایمنی فرآیند در تأسیسات بهره‌برداری، ۲۶ درصد در خطوط لوله و ۱۶ درصد در تأسیسات ذخیره و بارگیری رخ داده است.
 
⬅️مهدی علی مددی، معاون وزیر در امور توسعه مدیریت و منابع انسانی با هیئتی از عراق در محل ساختمان مرکزی وزارت نفت دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
⬅️علیرضا دانشی در دیدار با آتش نشانان نفت گچساران: باید نقش نیروی انسانی در اطفاء حریق کاهش یابد و برای انجام این امر باید تجهیزات به روز شوند که خوشبختانه این امر در دستور کار مناطق نفتخیز جنوب قرار دارد.
 
⬅️اویل پرایس: صادرات نفت خام عربستان در ماه اوت تا ۵.۵۸ میلیون بشکه در روز کاهش یافت. یعنی ۴۲۸ هزار بشکه در روز کمتر از ماه ژوئیه و پایین‌ترین رقم طی ۲۸ ماه گذشته.
 
⬅️مکزیک: به کوبا نفت می‌فروشیم.
 
⬅️واشنگتن‌پست نوشت دولت بایدن و مادورو با توافقی موافقت کرده‌اند که در آن ایالات متحده تحریم‌های صنعت نفت ونزوئلا را کاهش می‌دهد و دولت مادورو اجازه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری رقابتی و تحت نظارت بین‌المللی در سال آینده را می‌دهد.
 
⬅️رویترز:ناراحتی دولت هند از دادن اجازه به پالایشگاه‌های دولتی برای پرداخت پول واردات نفت روسیه با استفاده از یوان چین، باعث متوقف شدن پرداخت‌ها برای حداقل هفت محموله شده است.
https://naftonline.ir/news/29065/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0