تاریخ انتشارشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
سال گذشته خبر آغاز به کار مجدد این دانشکده  و پذیرش دانشجو در آن، باعث خوشحالی و امید به آینده‌ی دانشگاه و نوید دهنده فصلی نو در بکارگیری توان حداکثری دانشگاه صنعت نفت بود؛ اما در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۱۴۰۲هیچ اثری از دانشکده نفت محمودآباد و پذیرش دانشجو در این دانشکده وجود ندارد!
دانشگاه نفت محمودآباد | نفت آنلاین
دانشگاه نفت محمودآباد | نفت آنلاین
حال باید دید آیا سیاست گذاری های جدید دانشگاه و وزارت نفت به سمت حذف این دانشکده، که نقش به سزایی در تعلیم و تربیت مهندسان زبده و متخصص در حوزه علوم دریانوردی را در کارنامه درخشان خود دارد، پیش میرود؟
 
آیا سیاست های وزارت نفت دولت سیزدهم مبتنی بر رشد و شکوفایی این دانشگاه است یا خیر؟و سوال اساسی تر آنکه آیا وزارت نفت سیاست خاصی در قبال دانشگاه صنعت نفت دارد یا در بلاتکلیفی به سر می‌برد؟شایسته است در صورت وجود برنامه مشخص در خصوص دانشگاه صنعت نفت، این برنامه به اطلاع دانشجویان نیز رسانده شود.
 
امید است با تغییر در مقام ریاست دانشگاه، شاهد تغییراتی  اساسی در راهبردها و گام های رو به جلو در عملکرد دانشگاه و دست یابی به جایگاه حقیقی آن باشیم.
 
 البته آنچه مبرهن است تنها تغییر افراد موجود در یک سازمان موجب تحول در آن نمی‌شود بلکه در گام اول باید برنامه ریزی و طرح مناسب جهت توسعه و رشد آن تعیین گردد.
https://naftonline.ir/news/28905/
منبع : بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0