تاریخ انتشارشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
شهروند خبرنگار صدا و سیما با ارسال پیامی از تحقق نیافتن وعده مسئولان درخصوص تکمیل و تحویل پروژه دوهزار واحدی مسکن مهر نفت اهواز گلایه کرد.
مسکن مهر نفت اهواز | نفت آنلاین
مسکن مهر نفت اهواز | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، حدود ۱۲ سال از آغاز بکار پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز می گذرد و پروژه همچنان بلاتکلیف است. پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز به منظور بالابردن انگيزه كاري و نگهداشت كاركنان عملياتي شركتهاي تابعه وزارت نفت در جنوب در راستاي تفاهم نامه في مابين دو وزارت خانه نفت و راه و شهرسازي در سال ٨٨ تعريف شد كه با گذشت بيش از ۱۲ سال هنوز  واحدهای آن تکمیل و تحویل متقاضیان نشده است.

متن پیام شهروند خبرنگار صدا و سیما:

با سلام

متأسفانه چندین سال است علی رغم وعده‌های نمایندگان و مسئولین استان خوزستان، پروژه مسکن دو هزار واحدی نفت اهواز به کندی هر چه تمام تر پیش میرود بطوری که از سال گذشته تا کنون اصلا پیشرفتی نداشته در حد نصب یک پنجره.

گناه ما چیست که از بی پولی یک واحد از این منازل خریدیم و چندساله است که بلاتکلیفیم نه سرپناهی داریم و نه امیدی به آینده . خواهشمندیم این موضوع رو بصورت جدی تا تکمیل نهایی پروژه و تحویل به کارگران بیچاره گرفتار پیگیری بفرمائید.
https://naftonline.ir/news/28742/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
لطفا نفت آنلاین پیگیر این قضیه باشید به سادگی از آن نگذرید با مسولین مطرح کنید قطعا حامیان بزرگی خواهید یافت
feedback
Iran, Islamic Republic of
بله دقیقاً
عاجزانه درخواست داریم این موضوع از طریق مسئولین وزارت نفت و راه و شهرسازی به صورت جدی پیگیری بشه
واقعا در شأن وزارت به این بزرگی نیست یک پروژه پس از ۱۲سال همچنان تکمیل نشده و خانواده های چشم انتظار گرفتار این بلاتکلیفی هستند
feedback
Iran, Islamic Republic of
عبدالهادی اژدری
خدا وکیلی خجالت نمیکشید ۱۲ سال نتونستید یک پروژه را که در ضعیفترین کشوره ها هم میتونست توی دو سال انجام بشه را به اتمام برسونید
ننگ‌ بر خائنین به مردم و کشور عزیزمان
شما لیاقت این را ندارید که حتی حرفی بهتون بزنیم
0