تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
بازنشستگي يك واقعيت است با آن كنار بياييد

چرا مجلس یازدهم به وزارت نفت دولت سیزدهم تذکر نمی دهد؟

زنگنه در سال ۹۸ بخاطر بکارگیری بازنشستگان از مجلس دهم تذکر گرفت! اما چگونه است که مجلس یازدهم نه تنها بابت این موضوع به وزارت نفت دولت سیزدهم تذکری نمی دهد! بلکه شنیده ها حاکی از ان است که بعضی از نمایندگان در حال رایزنی برای تعویق بازنشستگی بعضی از مدیران نفتی نزدیک به خود می باشند!
وزارت نفت دولت سیزدهم | نفت آنلاین
وزارت نفت دولت سیزدهم | نفت آنلاین
⬅️ نفت آنلاین: این توییت در ادامه مطالب قبلی نفت آنلاین در خصوص ضرورت عدم تعویق بازنشستگی بعضی از مدیران نفتی و جلوگیری از بازگشت بکار بازنشستگان منتشر شد. لازم به ذکر است انتشار مطالب مرتبط با این موضوع در هفته های گذشته بازتاب گسترده ای در سطح نفت داشت و مخاطبین خواستار ادامه مطالبه گری ها در این خصوص شدند.
بازنشته وزارت نفت
⬅️ ۳ مطلب قبلی نفت آنلاین در این خصوص؛
 
1️⃣آقای اوجی!نه بازنشسته ای را بکار برگردانید و نه زمان بازنشستگی مدیری را به تعویق بیاندازید.
 
2️⃣وقتی بعضی از مدیران نفتی برای فرار از بازنشستگي یکدفعه ایثارگر شدند!
 
3️⃣چرا بازنشستگان نمی‌خواهند وزارت نفت را رها کنند؟
https://naftonline.ir/news/28738/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
دولت سیزدهم رکورد دار استفاده از مدیران نادان و کم دانش و بشدت جاهل در تصمیم گیریها و صحب رکورد در قانون شکنی است نمود عینی آن تشنگان قدرت و سودجویانی معلوم الحال است که در بدنه نفت ناگهان ظاهر شده اند و حالا حالا ها این سفره بی صاحب را رها نمیکنند مدیران برخی مدیریت ها با وجود داشتن چندین پرونده باز قضایی چنان بر صندل یتکیه داده اند که گویی خود آنها نص صریح قانون هستند به وزرات نفت نگاهی دیگر کنید بیداد میکند ناکارآمدی و اشتیاق به چپاول ( نمونه می خواهید مدیریت ?? نفت حیاط خلوت متهمان اختلاس معروف است
بازنشسته شدن برایشان بی معنی است تا توانی از نفت باقی است اینها خون آن را می مکند شک نکنید
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد جواد فتحی مناطق نفت خیز جنوب
دولت سیزدهم مدیران پاک دست و کار بلد آمدند .ناکارآمدی های دولتهای قبل را الان این دولت داره جمع می‌کنه
والعاقبه للمتقین
feedback
Iran, Islamic Republic of
یک عملیاتی فرسوده
اگه قراره مست گیرند هر انچه هست گیرند
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند نفت
با سلام و احترام و تشکر از نفت آنلاین
تا زمانیکه با انتصاب مدیران کم سواد و بی سواد مواجه هستیم شاهد این تعویق ها و قراردادها خواهیم بود . خداوکیلی آیا چیزی جز رعایت حق الناس و بیت المال باید در اولویت قرار گیرد ؟با این تعویق بازنشستگی و انعقاد قرارداد با بازنشستگان عملا بیت المال و حق الناس نادیده گرفته نمیشود؟ تاکیدات مقام معظم رهبری بر به کارگیری جوانان چه میشود؟!!!
و مهمتر اینکه یک مقام آگاه و باوجدان توضیح دهد که هریک از این تعویقی ها چه تاجی به سر صنعت نفت زده اند؟ فقط ترس از دست دادن منافع دارند که نمیروند. اگر کسی درست و سالم کار کرده باشد بی شک به دلیل خستگی در سن مقرر و چه بسا زودتر از موعد بازنشسته خواهد شد . آیا استفاده از کلاسهای ورزشی در تایم اداری , دریافت بالاترین مبالغ وام بدون رعایت نوبت و ..... از مصادیق کمک به نظام جمهوری اسلامی و صنعت نفت است که بسیاری از اینها معتقدند به خاطر کمک به سیستم اجازه بازنشستگی به آنها داده نمیشود؟!!!!!!
0