تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
حقوق و مزایای پرسنل ملی حفاری همزمان با سایر شرکت‌های نفتی پرداخت شود

آقای خجسته مهر لطفا به یک بام و دو هوا در شرکت ملی نفت ایران پایان دهید

کارکنان شرکت ملی حفاری ایران از عدم پرداخت حقوق و مزایای خود همزمان با سایر شرکت‌های زیرمجموعه نفت گله مند هستند و خواستار رفع این تبعیض بزرگ با دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران شدند.
محسن خجسته مهر مدیرعامل NIOC | شرکت ملی حفاری | نفت آنلاین
محسن خجسته مهر مدیرعامل NIOC | شرکت ملی حفاری | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، در زمان نه چندان دور پرسنل وزارت نفت همه با هم حقوق می گرفتند و کسی نگران پرداخت حقوق آخر ماه خود نبود.
 
 اما یک یادگار شوم دیگر به جا مانده از دوران زنگنه هنوز در شرکت ملی حفاری همچنان کارکنان را آزار می دهد و آن این است که حقوق و مزایای کلیه شرکت‌های زیرمجموعه ملی نفت (غیر از ملی حفاری ) همیشه همزمان پرداخت می شود اما کارکنان خدوم و پرتلاش بزرگترین شرکت حفاری ایران هر ماه نگرانند چه زمانی حقوق و مزایا آنها پرداخت می شود.... اول ، دوم ، سوم ،چهارم و یا ..... چندم ماه؟!
 
با این تفاسیر سوالاتی که از مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران پیش می آید این است:
 
⬅️آقای خجسته مهر مگر کارکنان ملی حفاری با سایر کارکنان نفت تفاوت دارند؟
⬅️ آقای خجسته مهر مگر شرکت ملی حفاری ایران زیرمجموعه NIOC نیست؟
⬅️آقای خجسته مهر مگر شرکت ملی حفاری یادگار حضرت امام (قدس سره) نیست ؟
⬅️آقای خجسته مهر مگر شرکت ملی حفاری ایران خط مقدم صنعت نفت نیست؟
 
لذا شایسته است جنابعالی که خود از بدنه کارکنان صنعت نفت هستید و با مسائل و مشکلات شرکت ملی حفاری آشنا هستید برای همیشه به این تبعیض پایان دهید تا کارکنان زحمتکش ملی حفاری مانند سایر کارکنان شرکت های تابعه ملی نفت دغدغه فکری در این زمینه نداشته باشند.
 
⬅️ نفت آنلاین : این پیام به درخواست هزاران نفر از کارکنان پرتلاش صنعت حفاری منتشر شده است و امیدواریم مشکل عدم پرداخت بموقع حقوق و مزایای پرسنل خدوم شرکت ملی حفاری ایران با دستور مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران رفع شود و شاهد باشیم که پرسنل ملی حفاری نیز دقیقا همزمان با سایر شرکت‌های زیرمجموعه ملی نفت حقوق و مزایای خود را دریافت کنند.
محسن خجسته مهر شرکت ملی نفت ایران حقوق پرسنل حفاری
https://naftonline.ir/news/28720/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United States
درود به شرفت نفت آنلاین
حرف حساب کارکنان ملی حفاری را نوشتی

آقای خجسته مهر شما به داد پرسنل حفاری برس
feedback
Iran, Islamic Republic of
حتما به داد پرسنل میرسه
feedback
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه ملی حفاری زیاد فربه شده نیروی عملیاتی 6000 نفر ستادی 12000 نفر
feedback
Iran, Islamic Republic of
سید محمود مرعشی
مدیریت محترم سایت خبری نفت آلاین از انعکاس و پیگیری مجدانه مطالبات و دغدغهای پرسنل خدم و زحمت کش مجموعه نفت بخصوص کارکنان شرکت ملی حفاری ایران کمال تشکر را داریم.
feedback
Iran, Islamic Republic of
درود بر نفت انلاین
تو خیلی از شرکت ها هنوز فیش رو نزدن حقوق واریز شده، ولی تو ملی حفاری همیشه پرداخت حقوق نامنظمه
feedback
Iran, Islamic Republic of
نفت جنوب
بنده همیشه ازنفت آنلاین متشکرم ولواینکه در بعضی موارد نظراتی صرفا مستند وانتقادی که حتی یک کلمه افترا توهین وبهتان هم درآنها نبوده منتشر نکرده است .
یک حقیقت تلخ هست که بارها ازسوی بسیاری از همکاران نیز بدان اشاره شده یک تعداد معدودی که متاسفانه خودشان هم از جنوب به واسطه ارتباطات حزبی فامیلی وقومی هم به ادارات مرکزی درتهران راه پیدا کردند ودرمصادر مهمی من جمله منابع انسانی تدوین مقررات وغیره هم قرار گرفتند وچنان تنگ نظرانه در امور اثرگذاشتن که شاید مدتها طول بکشد تا رفع اثر شود (مثلا مدیری که همشیره وی خلاف قانون زیرا وفق قانون فقط به بانوانی منزل سازمانی تعلق می گیرد که به موجب حکم قضایی سرپرست خانوار شناخته شوند بدون بهره مندی ازامتیاز سیستم امتیاز دهی در خود نفت منزل سازمانی داده اندالبته همان مدیر دربسیاری موارد دم ازضوابط هم برا ی مانع شدن ازحل مشکل در اموردیگران می زده حالا همین خود دربین همکاران اعم از ذکور واناث تاچه حد نارضایی وبی انگیزگی تولید کرده بماند )خوشبختانه دردوره جدید یا کنار گذاشته شدند یا بواسطه روشن شدن مواضع منفی آنها نسبت به پرسنل دیگر مورد توجه آنچنانی نیستند چون سیاست رفع نارضایتی سازی حاکم شده که جای شکردارد .
0