تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴
دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در نشستی با دکتر حمیدرضا گلپایگانی مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران دیدار کرد.
سازمان بهداشت و درمان نفت | نفت آنلاین
سازمان بهداشت و درمان نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، در روز سه شنبه 13 تیر ماه نشست صمیمانه‌ی دکتر بهرام دهقان رئیس این بهداشت و درمان با دکتر حمیدرضا گلپایگانی مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در محل ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برگزار شد.

در این نشست که با هدف صیانت از سلامت کارکنان شرکت ملی حفاری ایران ، تسهیل امور بهداشتی و درمانی و ارتقاء رضایت‌مندی شاغلین برگزار شد ، موضوعاتی چون انجام فعالانه‌تر معاینات صنعتی کارکنان ستادی و استفاده از ظرفیت اتوبوس آمبولانس جهت انجام معاینات کارکنان عملیاتی در محل دکل‌های شرکت ملی حفاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد این دسته موضوعات در کارگروه‌های تخصصی در هر دو مجموعه مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه نهایی در سلسله جلسات آتی مصوب گردد و اطلاع رسانی لازم نیز در این خصوص صورت گیرد.

گفتنی است سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خود را در قبال تامین ، حفظ و ارتقاء سلامت کارکنان شریف صنعت نفت پاسخگو می داند و با هدف ایجاد جامعه شاغلین سالم و پویا در صنعت نفت فعالیت های حوزه ‌ی سلامت کار شکل گرفته است. فعالیت‌ها و اقدامات مجموعه‌های طب صنعتی به گونه‌ای تنظیم و اجرایی شده تا از بدو استخدام تا پس از بازنشستگی با هدف شناسایی و پیگیری بیماری‌های شغلی و مداخلات به هنگام، سلامت کارکنان را تامین نماید.
https://naftonline.ir/news/28707/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0