تاریخ انتشارسه شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
مهمترین اخبار کوتاه صنعت نفت در بخش زیر قابل مشاهده است.
اخبار کوتاه نفت آنلاین از آخرین تحولات نفتی
اخبار کوتاه نفت آنلاین از آخرین تحولات نفتی
⬅️جواد اوجی وزیر نفت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای توجه به دستاوردهای وزارت نفت دولت مردمی تشکر کرد.
 
⬅️ پالایش و پخش : هلدینگ خلیج‌فارس با ۳۰ درصد سهم و صندوق بازنشستگی صنعت نفت (شرکت سرمایه‌گذاری اهداف) با ۱۵ درصد سهم از سهامداران عمده پتروپالایشگاه شهید سلیمانی شدند.
 
⬅️خجسته مهر مدیرعامل NIOC :هم اکنون حدود ۸۶ درصد از ذخایر مربوط به میدان های مشترک نفت و گاز، در استان خوزستان و در حوزه فعالیت شرکت اروندان قرار دارد و رویکرد اصلی فعالیت شرکت ملی نفت بر مبنای تولید حداکثری از این میدان هاست.
 
⬅️قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون اعلام کرد که ۱۰۰ درصد برنامه تولید شرکت در بهار امسال تحقق یافته است.
 
⬅️فلات قاره: تولید میدان مشترک فروزان با نصب پایه سکوی F۱۹ در آینده نزدیک افزایش می‌یابد.
 
⬅️شرکت ملی گاز ایران از افزایش گازرسانی به نیروگاه‌ها خبر داد و اعلام کرد که اکنون روزانه به‌طور میانگین ۳۰۵ تا ۳۰۸ میلیون مترمکعب گاز طبیعی به نیروگاه‌های کشور تحویل می‌شود.
 
⬅️شرکت انتقال گاز:صادرات گاز ایران به عراق از طریق ایستگاه اندازه‌گیری نفت‌شهر برقرار است.
 
⬅️سوال جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر نفت در خصوص علت بی توجهی معاونین آن وزارتخانه به مطالبات مردم در جلسه علنی امروز اعلام وصول شد.
 
⬅️مدیرعامل NIOC: کارهای مقدماتی برای همکاری نفتی ایران و عربستان آغاز شد.
 
⬅️مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۳۳ دکل حفاری خشکی و دریایی در صنعت حفاری ایران وجود دارد، گفت: از این تعداد دکل ۱۱۴ دکل خشکی و ۱۹ دکل دریایی است.
 
⬅️طرح پتروشیمی گچساران به‌زودی از سوی رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد.
 
⬅️دانشی مدیرعامل نفتخیز جنوب در حاشیه بازدید از شرکت نفت مارون از رفع خطر از كریدور نفت جنوب با افتتاح پل رودخانه جراحی خبر داد.
 
⬅️سامانه اطلاعات مکانی تحت شبکه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب (NISOCGIS) با هدف مکانیابی تاسیسات جدید، مسیریابی خطوط لوله و جاده‌های دسترسی به تاسیسات، طراحی و اجرای گرديد.
 
⬅️شاهمیرزایی مدیرعامل NPC: صنعت پتروشیمی شاگرد اول اجرای طرح‌های ان‌جی‌ال است.
 
⬅️وزیر راه: شبکه ترانزیت کشور به اندازه نفت درآمدزاست.
 
⬅️الطاقه (انرژی) به نقل از منابع سعودی اعلام کرد که عربستان طی هماهنگی با کشورهای عضو ائتلاف اوپک پلاس طی یک هفته اول ماه ژوئیه آتی(نیمه تیر ماه)، از تمدید کاهش یک میلیون بشکه‌ای تولید نفت خود خبر می‌دهد.
https://naftonline.ir/news/28671/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0