تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
جمعی از متخصصين بهره‌بردار سكوهاي پارس جنوبي با ارسال یادداشتی بصورت هماهنگ به نفت آنلاین از احتمال اخراج شدند خود خبر دادند.
کارگران پارس جنوبی | نفت آنلاین
کارگران پارس جنوبی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  در بخشی از این یادداشت آمده است: اخبار دریافتی حاکی از آن است متخصصين بهره‌بردار و باسابقه اين شركت كه به صورت پيمانكاري مشغول به كار هستند در خطر تعديل می‌باشند؛ و اين مسئله تا جايي پيش رفته است كه به صورت غيرمستقيم به برخي از پيمانكاران اعلام شده است كه به دنبال شغلي جايگزين باشند.

این عزیزان در ادامه نوشتند: اکنون پس از پيگيري‌هاي فراوان از منابع مختلف و نامه‌نگاري با مسئولين مربوطه و صحبت‌هاي ضد و نقيض، تا به امروز هيچ پاسخ روشني دريافت نشده است كه خود حاكي از احتمال به وقوع پيوستن اين تعديل نيرو مي‌باشد؛ و اين در حالي است كه قرار نبود در دولت سيزدهم هيچ كارگري از كار بيكار شود.

در ادامه یادداشت ارسالی آمده است ما ٦٢ نفر از متخصصين بهره‌بردار سكوهاي پارس جنوبي خواستار شفاف‌سازي و اعلام نظر قطعي مدير عامل محترم شركت نفت و گاز پارس در این خصوص هستيم.

متخصصين پارس جنوبی در پایان از وزیر محترم نفت ، معاون منابع انسانی نفت و مديرعامل شرکت ملی نفت ایران خواستند به موضوع ورود کرده تا از بیکار شدن آنها جلوگیری شود.

تصویر یادداشت ارسالی متخصصين پارس جنوبی



نفت آنلاین: امیدواریم هر چه سریعتر با تعیین تکلیف این عزیزان در این شرایط سخت اقتصادی کشور آرامش خاطر و امنیت شغلی به این متخصصين عزیز و خانواده های محترم آنها هدیه داده شود.
 
https://naftonline.ir/news/28644/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0