تاریخ انتشارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱
زمان دریافت کارت آزمون از ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

اسامی شهرهای محل برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت منتشر شد+ فایل pdf

آزمون استخدامی وزارت نفت ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
اخبار استخدامی | نفت آنلاین | اسامی شهرهای محل برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت
اخبار استخدامی | نفت آنلاین | اسامی شهرهای محل برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت
الف‌ - نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون  
كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ از روز دو شنبه 1402/02/25 براي مشاهده و پرينت بر روي درگاه اطلاع رساني این سازمان قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان شركت‌ در آزمون‌، براي شركت در جلسه امتحان بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رساني مذكور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، كد ملي، سال تولد و ...) و يا اطلاعات ثبت‌نامي (شماره پرونده و كد پيگيري و ...) از كارت شركت در آزمون خود يك نسخه پرينت تهيه و براساس آدرس و زمان تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است. چنانچه داوطلبي به دليل در اختيار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبي، پرونده و يا كد پيگيري مورد نياز، موفق به پرينت كارت شركت در آزمون خود نمي‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه این سازمان و ورود به سيستم پاسخگويي اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعيين موضوع پيگيري نسبت به دريافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبي و يا كد پيگيري ثبت‌نام اقدام نمايد. لازم به ذكر است اين امكان براي داوطلبانی فراهم مي‌باشد كه در سيستم پاسخگويي داراي عضويت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی كه اطلاعات فوق را مفقود نموده‌اند با عضويت در اين سيستم نسبت به بازيابي اين اطلاعات اقدام نمايند.
ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، متقاضيان لازم است به شرح زير اقدام نمايند: با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي 1، 2، 4، 5 ، 6 ، 7، 11، 12، 15 و 16 كارت شركت (شامل نام خانوادگي، نام، تاريخ تولد، شماره شناسنامه، كد ملي، دین ، سهميه 5 درصد ايثارگران، وضعیت تاهل / تعداد فرزند، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل) كارت شركت در آزمون مشاهده نموديد، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذكور حداكثر تا تاريخ 1402/02/29 منحصراً به درگاه اطلاع رساني اين سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ويرايش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نماييد و در صورتي كه نسبت موارد ذیل تفاوتي مشاهده نموديد ضروري است مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره 2) مراجعه نماييد. 
1- چنانچه نسبت به بند های 3 ، 8 و 9 (جنس، معلولیت و شدت معلولیت) معترض هستيد.
2-چنانچه شماره داوطلب شما چه به صورت عددي و يا به صورت حروف ناخوانا مي‌باشد.
3- چنانچه كارت شركت در آزمون شما فاقد عكس مي‌باشد و يا عكس روي كارت داراي اشكالاتي از جمله؛ فاقد مُهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس است ضرورت دارد ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4 ×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاري آزمون مراجعه نماييد و موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد، بديهي است در غير اين صورت فرد به عنوان متخلف تلقي مي‌گردد. ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر متقاضي براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود متقاضي تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است. 
تذكر مهم: در مورد سهميه 25 درصد ايثارگران (بند 10) به اطلاع مي رساند هيچ گونه ويرايشي براي اين بند انجام نمي گيرد.
ج - آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون 
نماينده اين سازمان در روز پنجشنبه مورخ 1402/02/28 صبح از ساعت 8:30 الي 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الي 18:00 در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. براي اطلاع آن دسته از داوطلبانی كه براساس توضيحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماينده رفع نقص كارت سازمان مي‌گردند، شهرستانهاي محل برگزاري آزمون و رفع نقص کارت به شرح جدول مندرج در ذيل اين اطلاعيه مي‌باشد كه آدرس و محل تشكيل واحد رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون هر شهرستان مشخص گرديده است.
د‍ – یادآوی های مهم‌ 
۱– برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
۲- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ 8:00 صبح (هشت) می‌باشد.
۳- در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ 7:30 (هفت وسی) بسته خواهد شد، لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
۴- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن ، ماسک سه لایه (بدون فیلتر) و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود. 
۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند« هـ ‍» آمده است، رفتار خواهد شد.
۶- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد. 
۷- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری لازم را بعمل آورید.
۸– حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.
۹- داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.
۱۰- با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات شما به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه‌ها دارد، خواهشمند است نسبت به تکمیل نمودن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت - سال 1401 از تاریخ 1402/02/29 لغایت 1402/03/04 بصورت اینترنتی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایید.
11-داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر تا تاریخ 1402/03/06 از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی https://request.sanjesh.org با این سازمان مکاتبه نمایند. درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.
هـ– قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری
ماده ۵- تخلفات و جرایم در این قانون مشتمل بر موارد زیر است:
الف- ارتکاب هرگونه عملی که موجب بی‌نظمی در برگزاری آزمون گردد یا همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه‌دار.
ب- ارتکاب هرگونه عمل خلاف مقررات که آزمون داوطلب را از نظر علمی خدشه دار سازد از قبیل:
۱- ارائه مدرک یا گواهی مجعول یا تصویر گواهی مجعول برای شرکت در آزمون.
۲- تبانی با داوطلبان یا افراد خارج از حوزه امتحانی یا دست‌اندرکاران آزمون از قبیل عوامل اجرایی و طراحان سئوال برای تخلف در آزمون.
۳- ثبت‌نام در آزمون با هویت مجعول یا شرکت در جلسه آزمون به جای داوطلب اصلی.
ج- استفاده از هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه‌دار.
د- کمک به داوطلب خارج از ضوابط برگزاری آزمون برای پاسخ به سئوالات.
ه‍- دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مربوط به داوطلبان یا استفاده غیر مجاز از آنها.
و- هرگونه تغییر غیرمجاز سئوالات، اوراق و پاسخنامه‌های داوطلبان یا سایر مدارک و دفاتر مربوط به آزمون.
ز- افشای سئوالات آزمون یا تلاش در جهت دستیابی و افشای آن یا شرکت یا معاونت دراین امر قبل یاحین برگزاری آزمون به هرنحو.
ح- خرید یا فروش سئوالات آزمون یا پاسخ آنها یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون اعم از اینکه سئوالات یا پاسخ آنها واقعی یا غیرواقعی باشد.
ماده ۶- هیأت‌های رسیدگی به تخلفات، صلاحیت صدور حکم به مجازات های زیر را درباره متخلفان دارند:
الف- درمورد مشمولان بند(الف) ماده (۵): اخطارکتبی با درج درپرونده داوطلب و اعلام به مراجع ذی ربط یا محرومیت ازگزینش در آزمون همان سال.
ب- در مورد مشمولان بند (ب) یا بند (ج) ماده (۵): محرومیت از گزینش علمی در آزمون همان سال و ابطال قبولی داوطلب در همان سال و محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال بعد.
تبصره- آرای هیأت‌های بدوی جز در مورد مشمولان بند (الف) ماده (۶) این قانون قابل تجدید نظر خواهی در هیأت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها می‌باشد.
ماده ۷- در مورد مشمولان بندهای (د)، (ه‍)، (و) (ز) و (ح) ماده (۵) هیأت‌های رسیدگی متهم را برای رسیدگی و اعمال جزای نقدی از ده میلیون (۱۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال تا یک میلیارد (۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال یا حبس از یک تا پنج سال یا هر دو مجازات به محاکم دادگستری معرفی می‌نمایند.
ماده ۸– ارتکاب هر یک از اعمال موضوع ماده (۵) چنانچه در قالب عضویت در یک گروه یا شبکه باشد، موجب تشدید مجازات می‌شود و تشکیل دهنده و سرکرده گروه یا شبکه به حداکثر مجازات محکوم می‌گردد. مجازات هر یک از اعضاء که در ارتکاب تخلفات و جرایم فوق دخالتی نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذکر شده برای مرتکب می‌باشد.
ماده ۹- رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها مانع از رسیدگی برابر سایر قوانین جزایی یا رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری یا هیأت‌های انتظامی اعضای هیأت علمی یا کمیته‌های انضباطی دانشجویان نیست و مرتکب علاوه بر مجازات مندرج در مواد (۶) و (۷) این قانون به مجازات مقرر در سایر قوانین و مقررات محکوم می‌گردد.
ماده ۱۰- در صورت محکومیت قطعی فردی به یکی از مجازات های مندرج در این قانون، به استثنای مجازات مندرج در بند (الف) ماده (۶)، هیات رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها، قبولی وی در آزمون را ابطال می‌نماید. در این صورت مؤسسه آموزشی مربوط از صدور و اعطای هرگونه گواهی یا مدرک به وی خودداری خواهد نمود، و چنانچه گواهی فارغ‌التحصیلی به وی اعطاء شده باشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت آموزش و پرورش یا دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به ابطال آن گواهی هستند.
ماده ۱۱- چنانچه با بررسی‌های فنی و علمی، بین نمرات و رتبه اکتسابی داوطلب و سوابق تحصیلی وی مغایرت های غیرمتعارف مشهود و اساسی از قبیل عدم تطابق معدل دیپلم و دوره پیش‌دانشگاهی با رتبه و نمره اکتسابی در آزمون وجود داشته باشد، با تأیید هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها از داوطلب در یک یا چند درس عمومی و اختصاصی امتحان مجدد به عمل می‌آید. تعیین وضعیت نهایی آزمون این داوطلب، بر اساس نتایج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هیأت بدوی است.
ماده ۱۲- هر مؤسسه یا آموزشگاه علمی و آموزشی که برای افزایش آمادگی داوطلبان شرکت در آزمون‌های مورد بحث این قانون فعالیت می‌کند، چنانچه در تخلفات ماده (۵) مشارکت داشته باشد، مجوز تأسیس آن لغو می‌شود و مدیران مسؤول آنها، علاوه بر محرومیت دائمی از تأسیس و اداره این گونه مراکز، به مجازات‌های پیش‌بینی شده در این قانون و سایر قوانین محکوم می‌شوند، و چنانچه مؤسسه یا آموزشگاه فاقد مجوز باشد، مجازات مدیران مسؤول آنها حداکثر مجازات مندرج در ماده (۶) است.
تبصره- در مورد آموزشگاه‌هایی که فاقد مجوز باشند علاوه بر اقدام مراجع قانونی ذی‌ربط مدعی‌العلوم نیز می‌تواند رأساً نسبت به اعلام جرم و پیگیری تخلفات آنان اقدام نماید.
ز – نحوه تماس و ارتباط با سازمان سنجش آموزش و کشور
داوطلبان می‌توانند سئوال یا درخواست خود را از طریق سامانه پاسخگويي اينترنتي به نشانی https://request.sanjesh.org/، به این سازمان ارسال نمایند. ضمناً داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در ساعات اداری با شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.
 
آزمون استخدامی وزارت نفت
https://naftonline.ir/news/28461/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
عرب
خیلی مسخرس که ازمون نفت مختص بومیان مناطق نفت خیز خوزستان نباشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
Ali
سلام.
عجیبه واسه خوزستان برای هر روستاش یک حوزه امتحانی تعیین کردن ولی واسه سایر استان های بزرگتر و پرجمعیت تر دیکه فقط یک حوزه تعیین‌ شده.
بعد از دوازده سال دارن آزمون برگزار میکنن ولی از همین الان زمینه های نابرابری رو فراهم کردن
feedback
Iran, Islamic Republic of
امیر
سلام ایا افراد دارای سهمیه پنچ درصد با افراد
سهمیه ازاد هم رقابت میکنن یا فقط با کسایی از سهمیه خودشون رقابت میکنن؟
0