تاریخ انتشارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
مهمترین اخبار کوتاه نفت آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت آنلاین
⬅️سید ابراهیم رییسی در حاشیه سفر به سوریه: ایران آماده به اشتراک‌گذاری دستاوردهای صنعت نفت خود به سوریه است.
 
⬅️مجید امیدی شهرکی رئیس گزینش وزارت نفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا دی‌ماه همان سال حدود ۳۵۰ پرونده ایثارگران تعیین تکلیف شده بود، اما از اواسط دی‌ماه تا پایان سال و ظرف کمتر از ۳ ماه این آمار به حدود ۸ هزار پرونده رسید.
 
⬅️محسن خجسته مهر :مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در بازدید از جزیره خارک اعلام کرد که با اقدام‌های مؤثر، صادرات نفت در دولت سیزدهم ۲ برابر شده است.
 
⬅️یورنیوز ادعا کرد: طی چند هفته گذشته گزارش‌هایی به صورت روزانه مبنی بر آتش‌گرفتن ناگهانی خودروها در شهر ماراکایبوی ونزوئلا منتشر شده است. همچنین ویدئوهای بسیاری از اتومبیل‌های غرقه در آتش در این پایتخت پیشین نفت ونزوئلا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده. مقصر اما به باور بسیاری «بنزین‌های وارداتی بی‌کیفیت» ایران است!
 
⬅️واکنش وزارت نفت پیرامون ادعای رسانه های خارجی در خصوص کیفیت پایین بنزین صادراتی ایران به ونزوئلا: ایران صادرات عمده ای به ونزوئلا نداشته است و تنها یک محموله در فروردین ماه به این کشور صادر شده است، ضمن اینکه اساسا هر نوع صادرات فراورده های نفتی از مبادی رسمی ایران صورت می گیرد و تحت استانداردهای شناخته شده بین المللی انجام می شود و از نظر کیفیت محموله ها مشکلی ندارند.
 
⬅️یادداشت‌تفاهم و نقشه‌راه همکاری‌های ایران و سوریه در بخش نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در جریان سفر وزیر نفت ایران به کشور سوریه امضا شد.
 
⬅️شرکت پالایش و پخش: پالایشگاه خوزستان با مشارکت یک سرمایه‌گذار خارجی احداث می‌شود.اجرای پتروپالایشگاه‌ شهید سلیمانی با ۹ میلیارد یورو سرمایه‌گذاری بهار ۱۴۰۲ آغار می‌شود.
 
⬅️دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت : ما به دولت و کمیسیون انرژی مجلس اعلام کردیم ظرفیت پالایشگاه‌ها کامل است و انتظار تولید بییشتر نداشته باشند بنابراین وقتی ظرفیت کامل است نمی‌توانیم ۱۱۵ میلیون لیتر را به ۱۵۰ میلیون لیتر برسانیم، ما چنین ظرفیتی نداریم یا باید همین میزان بنزین مدیریت شود و یا اینکه باید واردات داشته باشیم.
https://naftonline.ir/news/28437/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0