تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
یک مقام مسئول در منابع انسانی وزارت نفت به انتشار یک مطلب در نفت آنلاین واکنش نشان داد.
وزارت نفت | نفت آنلاین
وزارت نفت | نفت آنلاین
پس از انتشار یک مطلب در نفت آنلاین با تیتر دردسر جدید برای بعضی از داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نفت ، یک مقام تصمیم گیرنده در منابع انسانی وزارت نفت با ارسال یادداشتی به نفت آنلاین نوشت:
 
سازمان نظام مهندسی به منظور تامین نیروهای متخصص و مشارکت مهندسان و صاحبان مهارت های فنی در سراسر کشور برای پیشبرد اهداف خود در زمینه توسعه و نوسازی فنی، اقدام به برگزاری آزمون نظام مهندسی می کند. آزمون نظام مهندسی هر ساله در دو نوبت نمیسال اول و دوم برگزار می شود.
 
در زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی اردیبهشت ماه ، دوره های قبل از رویه تقریبا ثابتی پیروی کرده و معمولا نام نویسی این آزمون بر اساس جدیدترین اطلاعیه منتشر شده،از ۱۱ تا ۲۳ اسفندماه بوده است.
 
همچنین زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲  در سه روز برگزار می شود و با توجه به آخرین اطلاعات منتشر شده ، آزمون نظام مهندسی در اردیبهشت ماه در روزهای ۱۵، ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت برگزار می شود.
 
رشته های آزمونی روزسوم ۲۹ اردیبهشت (تاسیسات مکانیکی طراحی )( تاسیسات برقی طراحی)( طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان )(ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی ) می باشند .
 
همچنین تا کنون زمان برگزاری نوبت دوم آزمون تعیین نگردیده است . لیکن سال گذشته این آزمون در دیماه برگزار شده است‌.
 
در پایان این نکته قابل ذکر است ازمون استخدامی وزارت نفت برای داوطلبان اولویت‌ اصلی است و شرکت در آزمونهای نظام مهندسی سالیانه دو بار و در اولویت دوم قرار دارد.
https://naftonline.ir/news/28355/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0