تاریخ انتشاريکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
بر اساس اطلاعات دریافتی از طریق آزمون‌های منطقه ای بیش از ۱۰۰۰ نفر بصورت ارکان ثالث در صنعت نفت جذب خواهند شد.
اخبار استخدامی | نفت آنلاین | استخدام شرکت نفت
اخبار استخدامی | نفت آنلاین | استخدام شرکت نفت
یادداشت ارسالی یک مقام مسئول در منابع انسانی وزارت نفت در واکنش به خبر نفت آنلاین با عنوان آمار عجیب جواد اوجی از میزان جذب در آزمون استخدامی نفت ! 

استخدام شرکت نفت مجتمع گاز پارس جنوبی
 
⬅️ نفت آنلاین : طبق اطلاعات دریافتی مجوز استخدام ۸۵۸ نفر برای مجتمع گاز پارس جنوبی ، ۱۷۶ نفر برای نفت و گاز شرق و ۶۰ نفر نیز برای پخش هرمزگان گرفته شده است که به محض دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص از طریق کانال تلگرام نفت آنلاین اطلاع رسانی خواهد شد.
 
✔️ همچنین پیشتر مجوز جذب ۳۰۰ نفر برای پالایشگاه آبادان گرفته شده بود و آزمون استخدامی آن در زمستان سال گذشته برگزار شده بود.
https://naftonline.ir/news/28264/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
یاسر
سلام خسته نباشید خواستم بگم شرکت نفت استخدامی داردیانه پدرم ومادرم فوت کردند و بیکارهستم دیپلم برق صنعتی متولد سال ۱۳۶۸هستم و قسمت حراست فضای سبز واشپزخانه استخدامی دارد خواهش پیگیری کنید
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی رحیمی
وقتی نیاز های هر شرکت و منطقه ای را جداگانه میزنند و اعلام میکنند اولویت با فلان فلان و بومی هست به تعداد یک نفر . طرف باید چقدر استوره و نابغه باشه و دارای چه مزایایی باشه که بتونه خان اول را پاس کنه. افراد مثل من که بیش از ۳۰ سال تو این صنعت رفت کار کردیم میدانیم که همش فورمالیته هست و فقط برای پر کردن اماره وگرنه این سمت ها قبلا توسط اون بچه های رانتی اشغال شده. هر کس میگه نه بیاد تا من با مدرک بهش ثابت کنم.
feedback
Iran, Islamic Republic of
A.M
داداش برا من ثابت کن. ممنون
تازه ترين نظرات
0