تاریخ انتشارجمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
سه پژوهشگر بسیجی صنعت نفت جنوب موفق به کسب پژوهشگر و نوآور برتر در نمایشگاه رویداد توسعه فناوری، ایده‌های نوآورانه و کار جهادی (تاک) وزارت نفت شده اند.
جواد اوجی وزیر نفت | نفت آنلاین
جواد اوجی وزیر نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین، هم زمان با سیزدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان ده فناور برتر شرکت ملی نفت ایران،که ۳ مخترع و نو آور از کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران بوده اند در ساختمان وزارت نفت و به منظور ارائه راه کار پیشرفت نوین در آموزش و تکنولوژی صنعت گرد هم آمدند، تا در یک همایش اختصاصی دستاوردها و ایده های خود را به وزیر محترم نفت و مدیران ارشد صنعت ارائه دهند. 
 
یکی از اهداف این نمایشگاه توسعه فناوری نوآورانه و کار جهادی در پرورش صنعت و آموزش بود. دراین نمایشگاه که در روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه برگزار و مورد بازدید دکتر اوجی وزیر محترم نفت، معاونین در امور منابع انسانی، پژوهش و فناوری، فرماندهی بسیج وزارت نفت وتنی چند از مدیران عامل گردید ده نفر ایده و دستاوردهای صنعتی خود را ارائه داده اند. 
 
لازم به ذکر است از شرکت ملی حفاری ایران آقای امیدعلی ممبینی گوداژدر معاونت مدیریت سیالات حفاری، آقای محمد احمدزاده از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری و آقای عبدالکریم محمدی زاده از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ۳ عنوان پژوهشگران و نوآوران برتر را کسب کرده اند .
محمد احمدزاده نفت

امید علی ممبینی حفاری

امید علی ممبینی گوداژدر مخترع جواد اوجی
https://naftonline.ir/news/28046/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0