تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
مهمترین اخبار کوتاه نفت آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت آنلاین
⬅️قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۲۴ سنت معادل ۰.۳۰ درصد افزایش به ۸۰ دلار و ۱۸ سنت رسید.
 
⬅️کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی سهم درآمدهای نفتی در بودجه ۱۴۰۲ را مشخص کرد.
 
⬅️وزارت نفت و استانداری هرمزگان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
 
⬅️حسین زاده عضو کمیسیون انرژی مجلس، از پرسش ۵ سوال از وزیر نفت در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: به غیر از علی اکبر کریمی نماینده اراک، دیگر نمایندگان سوال‌کننده از پاسخ‌های وزیر نفت به صورت مشروط قانع شدند.
 
⬅️مظفری عضو کمیسیون انرژی: جوانان نخبه، سرمایه‌هایی مهمتر از "نفت و گاز" که می‌سوزند.
 
⬅️عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از رونمایی از یک قرارداد پژوهشی در حوزه رفع رسوبات از دهانه چاه به کمک امواج فراصوت و چندین قطعه ساخت داخل دیگر در نمایشگاه نفت اهواز خبرداد.
 
⬅️سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان ۱۷ بهمن ماه در اهواز با حضور استاندار خوزستان افتتاح شد.
 
⬅️با حضور استاندار خوزستان از كتاب سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت در اهواز رونمایی شد.
 
⬅️در نخستین روز نمایشگاه نفت اهواز از دستگاه گرداننده فوقانی ساخت مشترک دانش‌بنیان ایرانی و شرکت ملی حفاری رونمایی شد؛ همچنین از نمونه آزمایشی دستگاه هیدرولیک اسنابینگ رونمایی شد.
 
⬅️رییس پارک علم و فناوری خوزستان : اگر دو درصد از تولیدات شرکت های پتروشیمی در خوزستان به صنایع پایین دستی و شرکت های دانش بنیان داده شود قول و تضمین می دهم که می توان ۲۰ هزار اشتغال ایجاد می شود.
 
⬅️دانشی مدیرعامل Nisoc از فعال سازی nlg ها در نفتخیز جنوب خبر داد و گفت: متأسفانه فعالیت nlgها در کشور بسیار مغفول واقع شده بود که به لطف خدا توانستیم اقدام به فعال سازی آن ها نماییم.
 
⬅️استاندار خوزستان در افتتاحیه نمایشگاه نفت اهواز : از مسئولین نفت تقاضا دارم برای بهبود و پیشرفت صنعت نفت، بروکراسی اداری را کم کنند و بخشی از آن را به مناطق نفتخیز تفویض نمایند تا شاهد حرکت نو و جدیدی در قطعه سازی باشیم.
 
⬅️ زیدی فرد معاون وزیر نفت در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اهواز : ۳ هزار میلیارد تومان با شركت های دانش بنیان قرارداد بسته شد.
 
⬅️پس از زلزله وحشتناک ترکیه فعالیت پایانه نفتی جیهان در جنوب این کشور متوقف شد.
 
⬅️زلزله بزرگترین پالایشگاه نفت سوریه را از کار انداخت.
 
⬅️پس از زلزله صبح امروز کردستان عراق صادرات نفت به ترکیه را متوقف کرد.
 
⬅️رویترز: پالایشگاه‌های محلی هند از درهم امارات برای پرداخت نفت روسیه که از تجار مستقر در دبی خریداری می‌شود استفاده می‌کنند.
 
⬅️اداره آمار فدرال روسیه موسوم به روستات Rosstat در گزارش اخیر خود اعلام کرد که تولید گاز طبیعی مایع (LNG) در این کشور طی سال گذشته میلادی با ۸.۱ درصد افزایش به رکورد ۳۲.۵ میلیون تن رسید.
 
⬅️بریتیش پترولیوم پیش‌بینی می‌کند تولید نفت روسیه به‌خاطر تحریم‌های غرب در بلندمدت کاهش چشمگیری داشته باشد و تا ۲۰۳۵ بین ۲۵ تا ۴۲ درصد پایین بیاید.
https://naftonline.ir/news/28017/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0