تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، دوشنبه ۱۷ بهمن با حضور معاون وزیر نفت در امور پژوهش و فناوری،جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، استاندار خوزستان و مدیران عامل شرکت های نفتی مستقر در مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.
سیزدهمین نمایشگاه نفت اهواز | نفت آنلاین
سیزدهمین نمایشگاه نفت اهواز | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، سرپرست این شرکت در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و اشاره به حضور ۲۷۰ شرکت داخلی از ۱۶ استان کشور در نمایشگاه امسال، گفت: بر اساس گزارش ها، حضور دانش بنیان ها در این نمایشگاه دو برابر سال گذشته است و این یعنی فراهم آمدن هرچه بیشتر زمینه برای قدرتمند شدن صنعت نفت از لحاظ دانش فنی و دستاوردهای دانش محور .

مهندس قباد ناصری افزود: نمایشگاه همواره به عنوان نقطه آغازین ایده های بزرگ و دستاوردهای اثربخش شناخته می شود‌ و امیدوارم امسال هم بتوانیم با شناسایی توانمندی های شرکت کنندگان، تعامل سازنده تری را ایجاد و کلیه نیازهایمان را تامین نماییم تا موجبات تولید پایدار فراهم آید.
 
شایان ذکر است، " ایران قوی، نفت دانش بنیان و تکمیل زنجیره ارزش" عنوان شعار سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان است که از ۱۷ تا ۲۰ بهمن در محل دایمی نمایشگاه های اهواز برگزار می شود.
https://naftonline.ir/news/28013/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0