تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
انتشار به درخواست مخاطبین نفت آنلاین

شروط سنی آزمون‌های استخدامی را حذف کنید

مخاطبین نفت آنلاین داوطلب آزمون های استخدامی خواستار تمکین شرکت های برگزار کننده آزمون ها نسبت به آرا دیوان عدالت اداری شدند.
شروط سنی آزمون های استخدامی | نفت آنلاین
شروط سنی آزمون های استخدامی | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، در حالی که بر اساس رأی شماره ۱۴۰۱۰۹۹۷۰۹۰۵۸۱۱۴۹۱ هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ ۲۴؍۸؍۱۴۰۱ ، هر گونه تعیین حداقل و حداکثر سن برای شرکت در آزمون‌های استخدامی مغایر قانون نام برده شده است ، اما متاسفانه دیده شده همچنان شرکت‌هایی که آزمون استخدامی برگزار می کنند اقدام به درج شروط سنی در دفترچه آزمون می نمایند که این موضوع باعث گله مندی داوطلبان آزمون‌ها شده است.
 
⬅️ نفت آنلاین : با توجه به اینکه سن نیروی آماده بکار در کشور نسبت به دهه های اخیر بشدت بالاتر رفته ضرورت دارد جهت جلوگیری از سرخوردگی فارغ التحصیلان دانشگاهی در آزمون‌های استخدامی ، شروط سنی حذف شود و از آرایی که دیوان عدالت اداری در این خصوص صادر می کند تمکین شود، تا همه داوطلبان با آسایش خاطر بتوانند در آزمون های پیش رو بدون هیچ دغدغه ای شرکت کنند.
شروط سنی آزمون استخدامی
https://naftonline.ir/news/27968/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
اگر شرط سنی را حذف کنند که یه مشت پیر و پتال وارد سیستم میشن و صندوق‌های بازنشستگی ورشکست میشن هر کارمندی حداقل باید سی سال به صندوق پول پرداخت کند .لطفا احساسی حرف نزنید .
feedback
Lithuania
سلام.لطفا شرایط سنی رو بردارید تا با خیال راحت بتونیم بخونیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
مسعود
به نظر من باید احساسی برخورد نکرد.کسی که الان پنجاه سالشه واقعا به درد شرکت نفت و هرجای دیگه نمیخوره....بیان منطقی تر عمل کنن و چندین سال به سن شرکت کنندگان اضافه بشه چون نزدیک به ده ساله آزمون نفت برگزار نشده
0