تاریخ انتشارسه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
نشست مجلس با صندوق بازنشستگی نفت جهت پیگیری رفع مشکلات بازنشستگان انجام شد.
نشست صندوق بازنشستگی نفت با مجلس | نفت آنلاین
نشست صندوق بازنشستگی نفت با مجلس | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  رئیس صندوق بازنشستگی نفت به همراه معاونانش و جمعی از بازنشستگان در فراکسیون بازنشستگان و امور اجتماعی مجلس جهت بررسی مشکلات بازنشستگان نفت حضور پیدا کرده و قرار شد نشست بعدی نیز به همراه مسئولان ۲۸ کانون نفت برگزار شده و مسائل بازنشستگان از جمله معیشت، رفاهیات، خدمات درمانی و نحوه متناسب سازی حقوق ها مورد بررسی قرار گیرد.
 
 در این نشست عبدالحسین بیات با بیان اینکه متعهد می شویم که مطالبات بازنشستگان را پیگیری کرده و هزینه های درمانی و معیشتی آنها را به طور کامل پرداخت کنیم از بازنشستگان حاضر خواست تا مستندات متقنی پیرامون فساد مالی صورت گرفته در این صندوق ارائه دهند تا براساس آن با متخلفان برخورد شود.
https://naftonline.ir/news/27767/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ر ک
باسلام و احترام
اینجانب یک شهریور ۱۳۹۹ بازنشسته شدم که در این تاریخ برای شاغلین ۵۰۰هزار به پایه حقوق و برای بازنشستگان مبلغی افزایش حقوق داده بودند که نه افزایش بازنشستگان به من دادند و نه کارکنان، به مسئول حقوق و دستمزد سازمان محل کارم مراجعه کردم گفتند باید صندوق بازنشستگان این افزایش رو بهت بده به صندوق بازنشستگان مراجعه کردم گفتند باید سازمان مربوطه افزایش بده هیچکدام این افزایش رو به من ندادن. . اگه کسی میتونه به من کمک کنه راهنمایی کنه چطور میتونم به حق و حقوقم برسم ممنون میشم.
feedback
Iran, Islamic Republic of
باسلام بازنشستكان نياز به وام دارند خواهشمند است مبلغي را در بانك مهر سبرده نمايند تا بازنشستكان به بشتوانه ان بتوانند با معرفي صندوق به بانك مهر بتوانند تا ٢٠٠ ميليون وام كرفته و فسط ان را هم خود بازنشسته برداخت نمايد
0