تاریخ انتشاريکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
چرا نفت به مسئولیت اجتماعی خود عمل نمی‌کند!

سالروز پَرپَر شدن ۱۰ کارگر نفتی در جاده غیرایمن اهواز _ خرمشهر

سال گذشته درچنین روزی ( ۴ دی‌ماه ۱۴۰۰) در یک تصادف زنجیره‌ای اتوبوس حامل کارگران نفتی شاغل در میدان یادآوران واژگون شد و ۱۰ نفر از این عزیزان جان خود را از دست دادند.
حادثه تلخ برای کارگران نفتی | نفت آنلاین
حادثه تلخ برای کارگران نفتی | نفت آنلاین
سال گذشته درچنین روزی ( ۴ دی‌ماه ۱۴۰۰) در یک تصادف زنجیره‌ای اتوبوس حامل کارگران نفتی شاغل در میدان یادآوران واژگون شد و ۱۰ نفر از این عزیزان جان خود را از دست دادند.در سالروز این حادثه تلخ گرامی می داریم یاد و خاطره این عزیزان را با ذکر فاتحه و صلوات بر محمد و آل محمد.
 
⬅️ نفت آنلاین : یکسال از این حادثه تلخ گذشت اما همچنان جاده پرخطر اهواز و خرمشهر ایمن نشده است وهر لحظه امکان تکرار چنین حوادثی هست؛ روزانه هزاران نفر از کارکنان نفت از این مسیر تردد می کنند اما شرکت نفت هنوز برای تعریض این جاده به مسئولیت اجتماعی خود عمل نکرده است!!

نفت بارها از تخصیص اعتبار برای مسئولیت‌های اجتماعی در خوزستان سخن گفته اما آیا از این اعتبارات هیچکدام سهم جاده اهواز خرمشهر نشد!!!!
 
همچنین سال گذشته خانچی معاون عمرانی استاندار خوزستان چند روز پس از این حادثه گفت: با توجه به استفاده مداوم کارکنان وزارت نفت از جاده اهواز – خرمشهر انتظار می رود این وزارتخانه، توسعه و تجهیز این جاده را به عهده بگیرد؛ ایشان همچنین در سال جاری با توجه به عدم رفع مشکلات این محور اعلام کردند: ترک فعل شرکت های دولتی و خصوصی محور اهواز-خرمشهر صادر می‌شود.
https://naftonline.ir/news/27752/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
روحشون شاد

من از کارکنان شرکت متن هستم
هر روز از این جاده پرخطر من و همکارانم عبور میکنیم

شرکت متن هم هیچکاری باری این جاده نکرد
feedback
Iran, Islamic Republic of
روحشان شاد یادشان گرامی باد
0