تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
رئیس سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد:

فرمول جدید برای افزایش حقوق ۱۴۰۲

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت :بر اساس یک پیشنهاد قرار است بخشی از افزایش حقوق در سال آینده به صورت درصدی باشد، بخشی از آن به صورت عدد ثابت و بخش دیگر نیز تابع بهره‌وری خواهد بود.
افزایش حقوق ۱۴۰۲ کارکنان دولت | نفت آنلاین
افزایش حقوق ۱۴۰۲ کارکنان دولت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین میثم لطیفی، درباره آخرین وضعیت افزایش حقوق و تاثیر بهره‌وری در این زمینه در لایحه بودجه ۱۴۰۲ اظهار کرد: پیشنهادی در این زمینه مطرح شد و بر این اساس قرار بود دستورالعملی با همکاری سازمان برنامه و بودجه و سازمان ملی بهره وری پیشنهاد داده شود تا با کمک دستگاه‌های متولی، این کار انجام شود.
افزایش حقوق ۱۴۰۲ فرمول
وی با بیان اینکه رئیس جمهور روی افزایش حقوق و دستمزد بر اساس بهره‌وری تاکید بسیاری دارد، افزود: البته این دستورالعمل دارای سه بخش بوده و هنوز تصویب نشده است، چرا که در دولت در حال نهایی شدن است. بر اساس این پیشنهاد قرار است بخشی از افزایش حقوق در سال آینده به صورت درصدی باشد، بخشی از آن به صورت عدد ثابت و بخش دیگر نیز تابع بهره‌وری خواهد بود.
 
معاون رئیس جمهور ادامه داد: بخشی از ارزیابی بهره‌وری در این زمینه به بهره وری دستگاه بر می‌گردد که کلیت آن دستگاه را نشان خواهد داد و دوم به بهره وری افراد مربوط می‌شود و می توان از ترکیب آن‌ها و بر اساس ارزیابی عملکردشان بخشی از جبران خدمات را موکول به این مسئله کنیم.
 
رئیس سازمان اداری و استخدامی در پاسخ به سوالی درباره اینکه افزایش ۲۰ درصدی حقوق در لایحه بودجه سال آینده نهایی و تصویب شده است یا خیر؟ گفت: هنوز چیزی تصویب نشده و در حال بحث بررسی در دولت است، چرا که باید در ابتدا منابع درآمدی دولت بررسی شود. بنابراین هنوز چیزی در لایحه تایید نهایی نشده است. اما مسئله اصلی این است که تصمیمات دولت منجر به تورم نشود.
https://naftonline.ir/news/27677/
منبع : خبرگزاری ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
خب خداروشکر دولت همونجوری که امسال نزاشت تورم از همون عدد نیم که ربیسی گفته یود بالاتر بره امسال هم با بالانبردن حقوق کارکنان دمبال مهار تورمه. یارو تو هپروت سیر میکنه
feedback
Iran, Islamic Republic of
کار م ن د
تبریک به همه دست ان در ک ا را ن ماشاا... عالی چه شووووود گ ل ب و د به س ب ز ه آراسته شد خدا خیر تون بده
feedback
United States
علی
حقوق های نجومی بگیرهایی که با تصمیمات اشتباه به مملکت و مردم ضرر می زنند باید زیر ذره بین باشند و اونا مد نظر قرار بگیرند نه کارمندان بدبختی که با این حقوق های ناچیز چرخ زندگیشان نمی چرخه. عدالتتون کجاست ؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
با سلام
اصلا یه پیشنهاد به دولت محترم،، چطوره به کارمندان حقوق ندین و تازه هر ماه به خاطر سرگرم کردنشون یه چیزی ازشون بگیرین. اینطوری هم تورم نداریم و هم دولت درآمد زایی برای خودش میکنه.
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
یکی نیست بگه تو با ۴ کلاس سواد چی از کیفیت و بهره وری می فهمی آخه؟ اگر قرار بود این معیارها مد نظر باشه که تو و همکارانت به عنوان دولت منتصب نمی شدین؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمدرضا
شما بدبخت کردی همه رو لطیفی
feedback
Iran, Islamic Republic of
خ ه
تبریک به همه ی ۸۵ میلیون ایرانی وامت اسلامی مسئولین خدوم جمهوری اسلامی معنی حقیقی واژه ی تورم را برای جهانیان روشن کرد بارک الله احسنت بر اینها که ایران به بهشت برای خود تبدیل کرده اند
feedback
Iran, Islamic Republic of
اسفندیار
فقط شمارا بخدا هرکاری برای اشتغال این جوانان ایران
درتوان دارید انجام دهید واقعا عمر مفید انها روبه پایانه
بیکاری بدتربن روزای هست که یک جوان نزد خانواده
میگذارنه نه. توان ازدواج نه مسکن نه شغل مگر لذت عمر
مفید یک انسان چند ساله اگر اراده کنید وتعدادی که دیگه
بازنشسته شدن برن کنار راهی برای دیگران باز میشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
ما کارگران و بازنشستگان کارگری از آن این مملکت نیستیم متعلق به یک کشور دیگری هستیم وحق وحقوقمان را باید ازکشورهای دیگری دریافت کنیم چون اگر از آن این مملکت بودیم برای ما ها هم مثل لشکری وکشوریها اول سال و اواخر سال اضافه حقوق وهمسانسازی میگرفتیم متاسفم برای این مملکت یک بام هزار هوا .
feedback
United Kingdom
اوجی
زاررررت !
feedback
Denmark
😔😔😔😔😔
نظر به اینکه سال ۶۳ استخدام پخش شدم ۳۸ سال سابقه خدمت دارم سال ۹۸ تصادف کردم و ۱۹ شکستگی در سر وصورتم بود در ضمن اینکه هر ماه صندوق آتیه از حقوقم کسر می کنه مدد کاری تهران آمدم وتمام مدارک پزشکی رو ازم خواستن واراء دادم هزینه دارو خارجی را هم بهداشت ودرمان نمیده کلی برای درمانم از صندوق که هر ماه از حقوقم کسر میشه وام گرفتم ولی تا امروز که ۲۸ آذر ۱۴۰۱ هست هزینه ای از صندوق مددکاری اتیه به من تعلق نگرفته لطفا صدای افرادی همچین من را به مسئولان برسانید ممنون از نفت آنلاین که پیگیر مسائل همکاران هستن
feedback
Denmark
😔😔😔😔😔
سلام به دوستان نفت آنلاین از همکاران پخش خواهش میکنم جواب سوالمو بدن با۳۸ سال خدمت با دیپلم پایه حقوق چقدر باید بگیریم در مناطق محروم
0