تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
گزارش ماهانه اوپک

کاهش تولید و قیمت نفت ایران

تولید نفت خام ۱۳ عضو اوپک بر اساس تازه‌ترین گزارش این سازمان و بر اساس منابع ثانویه، در ماه نوامبر (آبان‌ماه - آذرماه) روزانه ۷۴۴ هزار بشکه کاهش یافت.
اوپک | نفت آنلاین
اوپک | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ۱۳ عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) براساس تازه‌ترین گزارش این سازمان روزانه ۲۸ میلیون و ۸۲۶ هزار بشکه نفت تولید کردند.
 
تازه‌ترین گزارش ماهانه اوپک همچنین حاکی از آن است که تولید نفت ایران در ماه نوامبر یک هزار بشکه در روز کاهش یافته و به ۲ میلیون و ۵۵۹ هزار بشکه رسیده است.
قیمت و تولید نفت اوپک
عربستان با تولید روزانه ۱۰.۴۷۴ میلیون بشکه، عراق با تولید روزانه ۴.۴۶۵ میلیون بشکه و امارات با تولید روزانه ۳.۰۳۷ میلیون بشکه در روز سه کشور نخست تولیدکننده این سازمان هستند.
 
قیمت نفت خام سنگین ایران نیز در ماه نوامبر با کاهش ۴ دلار و ۴۸ سنتی ۸۸ دلار و ۷۳ سنت ثبت شده است.
https://naftonline.ir/news/27671/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ع
پدر ایران در اوردین روزی اولین تولید کننده گاز و نفت بودیم ولی الان کشورهای پا برهنه عربی روز به روز پیشرفت می کنند و مردم ایران ارزو دارند در ان کشورها زندگی کنند مسول عزیز تا کی نا عدالتی در استخدام تا کی نا عدالتی در بکار گیری افراد بیسواد. بخدا اگر از امروز استارت بزنیم و از نخبگان در امور مملکتی استفاده کنیم شاید دو دهه دیگر بتوانیم با جدیت و تلاش در مسیر کشورها حاشیه خلیج پارس قرار گیریم کمتر معلم مهضتی بگیرین کمتر به نام مربی بیسواد استخدام کنید مردم دارن منفجر میشن
0