تاریخ انتشارجمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
علی فروزنده مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: مدیران باید بر انتصاب‌هایی که خودشان انجام می‌دهند و انتصاب‌هایی که زیرمجموعه آنها وجود دارد نیز نظارت حداکثری داشته باشند.
علی فروزنده مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت | نفت آنلاین
علی فروزنده مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت | نفت آنلاین
علی فروزنده، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت :در کشوری که به اذعان همه کارشناسان، با شدیدترین هجمه‌های رسانه‌ای و روانی روبه‌روست و مردم روزانه زیر بمباران اخبار بد هستند و هر خبری به‌ صورت یک فاجعه به آنها نمایانده میشود، خبر اتفاقات امیدبخش در این صنعت را به گوش مردم برسانیم زیرا مردم به خبر امیدبخش نیاز دارند و امید را نباید از مردم دریغ کرد.
 
وزیر نفت به‌تازگی نظام جامع توسعه مدیریت صنعت نفت را برای نهادینه‌سازی شایسته‌سالاری ابلاغ کرد، این ابلاغ مسیر و نقشه راه حرکت مدیران از پایین‌ترین تا بالاترین سطوح سازمان را مشخص کرده است.
 
مدیران باید بر انتصاب‌هایی که خودشان انجام می‌دهند و انتصاب‌هایی که زیرمجموعه آنها وجود دارد نیز نظارت حداکثری داشته باشند. 
 
تبدیل نکردن مسائل ناشی از نبود مدیریت به زمینه وقوع بحران اجتماعی و ملی بسیار مهم است. ما بسیاری از مسائل را می‌توانیم در حوزه مدیریت خودمان ارزیابی و تدبیر کنیم و به نقطه مطلوب برسانیم. 
https://naftonline.ir/news/27654/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0