تاریخ انتشارجمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر احتمال حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی فوتبال در کشور قطر به گوش می خورد.
آیا فوتبال ایران از جام جهانی قطر ۲۰۲۲ حذف می شود؟
آیا فوتبال ایران از جام جهانی قطر ۲۰۲۲ حذف می شود؟

حذف تیم ملی فوتبال ایران؟ شایعه یا واقعیت؟

پس از آنکه بعضی از رسانه های بین المللی شایعاتی مبنی بر حضور پهپادهای ایرانی در جنگ روسیه و اوکراین براه انداختند ، بعضی از رسانه های ورزشی از این موضوع سو استفاده کرده و خواستار حذف ایران از جام جهانی فوتبال در کشور قطر شدند.

شایعه حذف فوتبال ایران از قطر ۲۰۲۲ از کجا آب می خورد؟

پس از نتایج درخشان تیم ملی فوتبال ایران در دیدارهای دوستانه چند ماه اخیر و بالاخص شکست تیم ملی فوتبال اروگوئه از ایران و تساوی در مقابل سنگال قهرمان آفریقا و احساس خطر رقبای ایران در جام جهانی مانند انگلیس و آمریکا،  این شایعات از سوی رسانه های این کشورها بالاخص انگلیس جهت تضعیف روحیه ملی پوشان ایرانی منتشر می شود. این رسانه ها با انتشار اخبار کذب بر علیه فوتبال ایران خواستار حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی شدند.

سردار آزمون فوتبال ایران

ایتالیا جایگزین ایران در جام جهانی می شود!

همچین روز گذشته یک رسانه ایتالیایی از جلسه فوری فیفا برای بررسی حذف ایران از جام جهانی فوتبال خبر داده بود که بررسی سایت فیفا نشان می دهد این سازمان فوتبالی هرگز جلسه ای با این موضوع برگزار نخواهد کرد.یکی از دلایل انتشار چنین اخباری از سوی رسانه های ایتالیایی حذف تیم ملی فوتبال ایتالیا از جام جهانی است و این رسانه ها فکر میکنند با انتشار چنین اخباری می توانند تیم ملی ایتالیا را جایگزین ایران در جام جهانی فوتبال کنند!

بهانه ای بنام پهپاد ایرانی؟

صحبت از حضور پهپادهای ایرانی در جنگ روسیه و اوکراین و درخواست حذف ایران از جام جهانی فوتبال در حالی است که در اساسنامه فیفا جدایی سیاست از ورزش وجود دارد و مشخص نیست چرا حتی در حذف تیم ملی فوتبال روسیه از جام جهانی فیفا سیاست را قاطی ورزش کرده است! البته این رفتار دوگانه فیفا حرف د حدیث های دیگری نیز بوجود آورده است که چرا این سازمان بزرگ فوتبالی به جنگ روسیه با اوکراین واکنش نشان می دهد اما در مقابل سایر جنگ ها که همیشه یک طرف آن آمریکا یا اسرائیل است سکوت می کند!!
کارلوس کی‌روش فوتبال

فوتبال دوستان ایرانی نگران نباشند


در پایان باید گفت تمامی این شایعات بی اساس هستند و فوتبالدوستان ایرانی نگران نباشید و قطعا تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در جام جهانی شرکت خواهد کرد و هیچ دلیل محکم و محکمه پسندی برای حذف تیم ملی فوتبال ایران برای حذف از جام جهانی فوتبال کشور قطر وجود ندارد.
https://naftonline.ir/news/27358/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0