تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
باشگاه پرسپولیس برای برآورده کردن خواسته یحیی گل‌محمدی همچنان در تلاش است تا با مجموعه ورزشی تهرانسر به توافق نهایی برسد.
وزارت نفت و باشگاه فوتبال پرسپولیس | نفت آنلاین
وزارت نفت و باشگاه فوتبال پرسپولیس | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، روزنامه فرهیختگان نوشت : یحیی برای اینکه همه فشار تمرینات روی زمین ورزشگاه شهید کاظمی نباشد از باشگاهش خواسته حتما یک زمین با کیفیت پیدا کنند تا هفته‌ای دو نوبت تمرین تاکتیکی در آنجا انجام دهند.

با توجه به کیفیت خوب زمین تهرانسر، گل‌محمدی روی اجاره این زمین اصرار دارد. همان‌طور که قبلا در خبرها داشتیم زمین تهرانسر برای اجاره دادن به پرسپولیس باید در کمیسیون وزارت نفت شرکت کند اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

با توجه به انتقاد اخیر یحیی گل‌محمدی از زمین تمرین تیمش، نماینده باشگاه پرسپولیس روز گذشته باز هم به مجموعه تهرانسر رفت و پیگیر اجاره این زمین شد. مسئولان این مجموعه قول دادند در جلسه روز سه‌شنبه (فردا) کمیسیون حتما موضوع اجاره زمین تهرانسر را مطرح کنند تا مجوز اجاره این ورزشگاه به پرسپولیس صادر شود.

گویا مسئولان مربوطه برای اجرایی شدن این اتفاق موافق اجاره زمین به باشگاه پرسپولیس نبودند و به همین خاطر تا الان حتی موضوع را در کمیسیون وزارت نفت مطرح نکرده‌اند. 
https://naftonline.ir/news/27289/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0