تاریخ انتشارشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
امسال هم به روال معمول سال‌های گذشته، نمایشگاه صنعت ساختمان بیست و دومین دوره خود را برگزار می‌کند. این رویداد حرفه‌ای و تخصصی از تا بیست‌ویکم تا بیست‌وچهارم مرداد امسال، یعنی 1401 با همیاری همه اهالی این صنعت و مدیریت اتاق تعاون ایران برگزار خواهد شد.
آیرومارت
آیرومارت
امسال هم به روال معمول سال‌های گذشته، نمایشگاه صنعت ساختمان بیست و دومین دوره خود را برگزار می‌کند. این رویداد حرفه‌ای و تخصصی از تا بیست‌ویکم تا بیست‌وچهارم مرداد امسال، یعنی 1401 با همیاری همه اهالی این صنعت و مدیریت اتاق تعاون ایران برگزار خواهد شد.

 آیرومارت در کنار سایر همکاران و همراهان مثل ادوار قبل، این‌بار هم چشم‌به‌راه همه شما صاحبان سرمایه و صنعت است تا این بار با توجه به شرایط نوین کسب‌وکار، این صنعت را از زوایای جدیدی به بحث بگذارد. گفتنی است طبق برآورد‌های متخصصین، نمایشگاه امسال به احتمال قوی منجر به تغییرات جدی در روند‌های اقتصادی و حرفه‌ای حوزه عمران و راه و ساختمان‌ خواهد شد.

بیست‌ودومین نمایشگاه صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در بزرگراه شهید چمران برپا است. این رویداد، مهم‌ترین اتفاق بین‌المللی حوزه صنعت ساختمان به‌شمار می‌رود که همه ساله در تهران برگزار می‌شود.

نشست‌های تخصصی در کنار سایر برنامه‌ها از اصلی‌ترین برنامه‌های این دوره از نمایشگاه صنعت ساختمان است؛ دست‌اندرکاران این نشست‌ها که با حضور برجسته‌ترین شخصیت‌های حوزه ساختمان برپا خواهند شد، حضور و مقدم شما علاقه‌مندان را گرامی‌ می‌دارند. همچنین ورود برای همگان آزاد است و شما از ساعت هشت صبح تا سه بعد از ظهر می‌توانید در این رویداد حضور به‌هم برسانید.
 

از چه کشورهایی در این رویداد شرکت می‌کنند؟

در بیست و دومین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان هم مثل دوره‌های گذشته از پنج قاره غرفه‌ وجود دارد. برای مثال امسال هم از روسیه، چین، بلژیک، ترکیه، ایتالیا، ژاپن، اسپانیا، امارات متحده عربی، سوئد، و بسیاری دیگر در فضایی نزدیک به 53000 متر مربع حضور دارند.
آیرومارت

آیرومارت شعبه‌ای تخصصی از حوزه آهن آلات در نمایشگاه صنعت ساختمان

مجموعه آیرومارت همواره در چنین رویدادهای تخصصی حضوری پررنگ دارد. این مجموعه تخصصی حوزه فولاد و استیل، در راستای بالا بردن کیفیت فروش و customer experience، ، این بار قصد دارد تا امتیازات و طرح‌های فروش ویژه‌ای را به بازار فولاد ارائه کند. همچنین این مزیت وجود دارد تا با همراهی آیرومارت، استعلام قیمت و ثبت سفارش در سریع‌ترین زمان و تنها با چند کلیک ساده فراهم گردد. بعلاوه، برای تحلیل‌های بیشتر در حوزه آهن آلات از جمله مواردی مشابه با بررسی قیمت برندهای مختلف میلگرد در بازار مانند قیمت روز تیر آهن اصفهان، ، ورق و پروفیل و سایر انواع کالاهای فولادی و استیل زنگ‌نزن، آیرومارت از شما می‌خواهد تا هر روز به وبسایت آیرومارت به نشانی iromart.com  سری بزنید.
محصولات قابل ارائه توسط آیرومارت عبارتند از:
  • انواع ورق؛
    انواع تسمه؛
    میلگرد؛
    گریتینگ فلزی؛
    تیرآهن؛
    انواع لوله؛
    قالب فلزی بتن
    پالت فلزی.‌
و بسیاری موارد و آیتم‌های جدید در حوزه فولاد زنگ‌نزن.

خرید اعتباری، طرحی عالی برای خرید مدت دار آهن آلات

آیرومارت در نمایشگاه صنعت ساختمان، با یک طرح ویژه چشم‌به‌راهِ شما همراهان و متخصصین و فعالان صنعت ساختمان است. این مجموعه تخصصی حوزه آهن و فولاد، همواره تلاش دارد تا یکی از برترین‌ها باشد و با کمک ابزارهای تخصصی و مدرن در بخش تحقیقات بازار در حوزه آهن، بهترین و به‌صرفه‌ترین طرح خرید اعتباری آهن را ارائه کند.
حالا در این نمایشگاه این امکان فراهم آمده تا ضمن آشنایی با مشکلات و محدودیت‌های امروز در بخش ساخت‌وساز برای توسعه‌دهندگان و کارگزاران صنعت از مزایای این طرح‌ها هم استفاده کنید و کمال بهره‌ را از شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان ببرید.
آیرومارت
خلاصه کلام در ادامه این بخش خیلی مختصر به مهم‌ترین شرایط فروش اعتباری مجموعه آیرومارت اشاره می‌کنیم چرا که مزیت‌های این نوع طرح‌ها راه را برای توسعه فردای ایران و ایرانی هموار خواهد کرد.
  1. طرح فروش L.C. یا به عبارت ساده‌تر، طرح فروش اعتبار اسنادی از پرثمر‌ترین طرح‌های فروش اعتباری آهن است که آیرومارت آن را عرضه می‌کند. در این روش، به‌ میانجی یک بانک واسط، شما قادر خواهید بود تضمین دریافت محموله‌ی خود را در زمان و با کیفیت مورد نظر دریافت کنید. این طرح از این جنبه بسیار اهمیت دارد، چرا که شما قیمت آهن امروز را برای چندی بعد می‌پردازید که بسیار به‌صرفه و مفید فایده است.

    طرح دوم که باید معرفی‌اش کنیم طرح فروش چکی آهن بوده که در مواردی که در مدت‌زمان کوتاه‌تری نیاز است تا خرید خود را به انجام برسانید، شما را قادر می‌کند تا با ارائه یک فقره چک مدت دار، خرید خود را بکنید. مثالا شما قیمت تیرآهن 18 را با نرخ امروز برای چندی بعد با ارائه چک پرداخت می‌کنید و این می‌تواند روند کار شما را سرعت بخشد.
اگر قصد خرید اعتباری آهن را دارید و می‌خواهید با شرایطی حرفه‌ای منابع و هزینه‌های خود را مدیریت کنید، اینجا و این نمایشگاه بهترین وقت برقراری ارتباط مستقیم با تخصصی‌ترین مجموعه فروش آهن‌آلات و فولاد، یعنی آیرومارت است.

سایر خدمات آیرمارت

به غیر از فروش آهن و فولاد، از دیگر خدمات ویژه آیرومارت می‌توان به خدمات انبارداری تخصصی این مجموعه  اشاره کرد. انبار این شرکت یکی از بزرگترین‌ها در رده‌ی فروشگاه‌های آنلاین آهن است و از این جنبه تقریبا بی‌رقیب به نظر می‌رسد. شما می‌توانید آهن آلات خود را خرید کنید و بسته به نیاز آن را از انبار آیرمارت در هر زمانی که خواستید تحویل بگیرید. انبارداری تخصصی و مدرن آیرومارت تضمین‌کننده کیفیت و امانت محموله‌ی شما خواهد بود.

پایان کلام

 نمایشگاه صنعت ساختمان فرصت خوبی برای آشنایی بیشتر با فرصت‌ها و موقعیت‌های بین‌المللی هم در داخل و هم در خارج از کشور به‌شمار می‌رود. امکانات شرکت پیشروصنعت نفت آسیا (آیرومارت) در این بین قطعا یکی از بهترین اتفاقات است که همه‌ی فعالین و دانش‌آموختگان حوزه عمران باید از آن مطلع باشند. آیرومارت برای همین امر در این نمایشگاه حضور دارد تا شما را در جریان خدمات و محصولاتش قرار دهد.
https://naftonline.ir/news/27049/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0