تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
با پیشنهاد فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان و طی حکمی از سوی دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران، آقای محمد دانشی به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شرکت منصوب شد، همچنین در این اطلاعیه از زحمات آقای علی سالمی در دوران تصدی این مسئولیت قدردانی گردید.
مهندس محمد دانشی | فرمانده جدید پایگاه بسیج ملی حفاری | نفت آنلاین
مهندس محمد دانشی | فرمانده جدید پایگاه بسیج ملی حفاری | نفت آنلاین
روزمه فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران:

محمد دانشی متولد 1365 ، اصالتا بهبهانی و متولد شهرستان رامهرمز می باشد. وی در سال 1392 به استخدام شرکت ملی حفاری ایران درآمد و با سمت کارورز حفار و حفار به مدت سه سال در معاونت عملیات تجربه اندوخت و پس از آن به مدیریت امور مهندسی انتقال یافت تا با توجه به تحصیلات، تجربه عملیاتی و دید مهندسی و پژوهش محورانه خود بتواند بیش از پیش در راستای خط و مشی شرکت کوشا باشد.
 
وی قبل از استخدام در وزارت نفت، مشاور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در امور فرزندان شاهد و ایثارگر بود. پدر ایشان پاسدار و از هنرمندان بین المللی در عرصه خط، نقاشی، هنرهای تجسمی و تذهیب بودکه در سال 1386 پس از تحمل سالها رنج ناشی از جراحات شیمیایی به فیض شهادت نائل گردید. 

لازم به ذکر است مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید بسیج ملی حفاری روز یکشنبه با حضور مدیران ارشد این شرکت برگزار شد. همچنین در این مراسم از زحمات مهندس علی سالمی فرمانده سابق این پایگاه تقدیر شد‌.
https://naftonline.ir/news/26789/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0