تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق از حضور نخستین گروه برگزیدگان نهایی فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت در منطقه عملیاتی خانگیران خبر داد.
شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق | نفت آنلاین
شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، زهرا کشوری در خصوص جذب و حضور این گروه از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق اظهار کرد: پس از بررسی‌ها و انجام مراحل اولیه جذب فارغ التحصیلان گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت از سوی وزارت نفت در سال ۱۴۰۰، شماری از این افراد برای به‌کارگیری در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق معرفی شده‌اند.
 
وی گفت: با توجه به اهمیت نیروی انسانی به‌ویژه در واحدهای فنی و عملیاتی، نشست‌های مصاحبه در حوزه‌های مختلف بهره‌برداری، خدمات فنی، برق و ابزار دقیق، مکانیک و... برنامه‌ریزی شد تا افزون بر لحاظ شدن سوابق کاری، توانمندی‌ها و علاقه افراد، به‌کارگیری نیرو نیز به بهترین و بهینه‌ترین حالت ممکن انجام شود.
 
مصاحبه با برگزیدگان نهایی فارغ‌التحصیلان گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۰ از سوی وزارت نفت انجام شد و این افراد با توجه به نیاز میان شرکت‌های تابع تقسیم شدند.

نفت آنلاین: بکارگیری این افراد در دولت سیزدهم در حالی بود که حدود ۶ سال آنها در دولت قبلی بلاتکلیف بودند و وزیر نفت دولت روحانی نسبت به جذب و بکارگیری آنان بی تفاوت بود.

همچنین نخبگان گروه الف دانشگاه صنعت نفت اوایل امسال پس از دستور جذب توسط وزارت نفت دولت سیزدهم با انتشار بیانیه ای از سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ، جواد اوجی وزیر نفت و مهدی علی مددی معاون وزیر نفت رسما تقدیر و تشکر کردند/ متن پیام تشکر که نهم فروردین ماه امسال صادر شد در لینک زیر میباشد:

https://naftonline.ir/news/26434

 پیش بینی می شود در ماه های آینده تمامی این افراد در شرکت های تابعه صنعت نفت مشغول بکار شوند.
https://naftonline.ir/news/26615/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0