تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
باز هم بی نظمی در اعلام تعطیلی ادارات!

انتقاد کارکنان نفت از استانداری خوزستان

پرسنل صنعت نفت در جنوب با ارسال پیام هایی به نفت آنلاین از نحوه اعلام تعطیلی ادارات یا کاهش ساعات کاری بعلت گرد و غبار بشدت انتقاد کردند.
تعطیلی ادارات خوزستان بعلت گرد و خاک | نفت آنلاین
تعطیلی ادارات خوزستان بعلت گرد و خاک | نفت آنلاین
نفت آنلاین | پس از اعلام تعطیلی ادارات خوزستان در ساعت ۹ صبح توسط استانداری خوزستان ، صدها نفر از پرسنل نفت شاغل در شرکت های ملي مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری ، نفت و گاز اروندان ، پالایشگاه آبادان، گاز خوزستان و ... با ارسال پیام‌هایی به نفت‌ آنلاین بشدت از بی نظمی های صورت گرفت در خصوص زمان صدور اطلاعیه استانداری بعلت گرد و غبار انتقاد کردند.
 
لازم به ذکر است شنبه شب ساعت ۲۳ بود که اعلام شد به دلیل بروز گرد و خاک و تداوم شرایط بحرانی ناشی از آن، ادارات و مراکز آموزشی فعالیت خود در روز یکشنبه را با دو ساعت تأخیر آغاز می‌کنند.
 
در حالی ساعت ۹ صبح همه ادارات و بانک‌های استان خوزستان فعالیت خود را آغاز کرده بودند و مردم برای دریافت خدمات بانکی و اداری وارد ادارات و بانک‌ها شده بودند و کارکنان نفت نیز به محل کار خود مراجعه کرده بودند و تقریباً ساعت از ۹ صبح هم گذشته بود، استانداری خوزستان اعلام کرد که ادارات و مراکز آموزشی کلاً برای امروز یکشنبه تعطیل اعلام شده است!!!!
 
واقعا مسئول این بی نظمی صورت گرفته کیست؟ چه کسی باید پاسخگو باشد؟ آقای استاندار ویژه پاسخگو باشید! آیا هواشناسی خوزستان از روزهای قبل شدت گرد و غبار را پیش بینی نکرده بود! اگر پیش بینی کرده بود پس چرا وقتی کارکنان خوزستانی وقتی در محل کار خود حاضر شدند اطلاعیه را صادر کردید!!!!!!!
https://naftonline.ir/news/26500/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0