تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
کارگران فضای سبز شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری می‌گویند بدلیل بلاتکلیفی و نداشتن امنیت شغلی جلوی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در اهواز تجمع صنفی کردند؛این کارگران صبح امروز سفره‌ی خالی خود را به نشانه‌ی بی پولی جلوی درب این شرکت پهن کردند.
کارگران فضای سبز شرکت نفت و گاز آغاجاری و سفره خالی | نفت آنلاین
کارگران فضای سبز شرکت نفت و گاز آغاجاری و سفره خالی | نفت آنلاین
نفت آنلاین : تعداد این کارگران ۶۳ نفر است و همه دارای همسر و فرزند می باشند ؛ قطعا هر مقام مسئولی در تهران یا اهواز دستور پیگیری جهت رفع مشکلات این عزیزان را صادر کند خیر دنیا و آخرت را نصیب خود می کند؛ امیدواریم مسئولین یادشان نرود آیت الله رئیسی رئیس جمهور انقلابی دولت سیزدهم به تمامی دستگاه های اجرایی دستور رسیدگی به امورات مردم بالاخص کارگران و حداقل بگیران را کردند و هیچ عذری را در این خصوص نمی پذیرند، پس مشکلات این عزیزان را رفع کنید و دعای خیر خانواده‌شان را نصیب خود گردانید؛ یادتان نرود فقط ۱۵ روز تا عید نوروز مانده و این عزیزان امروز شرمنده خانواده خود هستند.

اطلاعیه شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در خصوص وضعیت شغلی تعدادی از کارگران فضای سبز:
 
با هدف پایداری و بهبود شرایط شغلی این دسته از کارگران،جلسه ای در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار و تصمیماتی اتخاذ گردید.بر همین اساس ،مناقصه نهائی توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری انجام و پیمان منعقد گردید و از روزهای آتی اجرائی خواهد شد.
 
مطابق این پیمان کارگران مشمول، ضمن استمرار شغلی ،حقوق و مزایای متناسب دریافت خواهند نمود.با هدف پایداری و بهبود وضعیت شغلی این همکاران نیز ،راهکارهائی با هماهنگی و مساعدت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در حال پیگیری است که انشاالله در آینده شاهد به ثمر نشستن آنها خواهیم بود.
 
شایان ذکر است با درک شرایط اجتماعی موجود و تدابیر صورت گرفته، هیچکدام از این کارگران عزیز از کار اخراج نگردیده و از حقوق و مزایای آنان کاسته نشده است.
روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری
https://naftonline.ir/news/26314/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0