تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
حضور مدیرعامل نفت خزر در مناطق عملیاتی شمال؛

بازدید مراد کمالی از سکوی ایران امیرکبیر و یارد کشتی سازی صدرا

مهندس مراد کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر و هئیت همراه از سکوی ایران امیرکبیر و یارد کشتی سازی صدرا در مازندران بازدید نمودند .
مهندس مراد کمالی | شرکت نفت خزر | نفت آنلاین
مهندس مراد کمالی | شرکت نفت خزر | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  بر اساس این گزارش با هدف ارزیابی برنامه های توسعه ای شرکت نفت خزر در شمال کشور مدیر عامل و هئیت همراه ضمن بازدید از سکوی ایران امیرکبیر در دریای خزر و دیدار با کارکنان با حضور در جلسات متعدد فنی و تخصصی در جریان آخرین اقدامات تعمیراتی انجام شده قرار گرفتند .

 شایان ذکر است مدیر عامل شرکت نفت خزر در این سفر از یارد کشتی سازی صدرا واقع در اسکله نکا بازدید و در جریان آخرین اقدامات انجام شده جهت نوسازی جک آپ الیما متعلق به شرکت حفاری شمال نیز قرار گرفتند .

تصاویر حضور مهندس کمالی در سکوی ایران امیرکبیر و یارد کشتی سازی صدرا

کمالی نفت خزرخبر دوم| در نشستی مشترک بر همراهی استانداری مازندران در توسعه فعالیت های نفت خزر تاکید شد
در نشستی مشترک میان مدیرعامل شرکت نفت خزر و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران ، روند توسعه فعالیت ها در حوزه خزر و راهکارهای همکاری متقابل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر همکاری فیمابین تاکید شد.

به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت خزر در این نشست که با حضور روح الله سلگی؛‌ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران ، مراد کمالی؛ مدیرعامل و مدیران ستادی و عملیاتی شرکت نفت خزر در محل استانداری مازندران برگزار شد، به اقدامات انجام شده در خصوص فعالیت های مطالعاتی، زیرساخت های ایجاد شده ، دارایی های شرکت نفت خزر از جمله سکوی امیرکبیر اشاره و بر حمایت و همراهی استانداری مازندران و تمامی ارگان های استان در کمک به فعالیت های توسعه و تولیدی در حوزه خزر تاکید شد . 

روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت : شرکت نفت خزر بعنوان یک شرکت استراتژیک و حاکمیتی در استان مازندران شناخته می شود و فعالیت ها و تجارب این شرکت در ساخت سکوی نیمه شناور امیرکبیر و کشف نفت در میدان سردار جنگل جزو افتخارات کشور و استان مازندران بوده است .

سلگی با اشاره به سابقه نزدیک به یک دهه‌ از کشف میدان سردار جنگل در دریای خزر، اظهار داشت: استانداری برای همکاری با شرکت نفت خزر در زمینه توسعه میادین نفت و گاز در خشکی و دریا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. 
سلگی با اشاره به عزم و اراده دولت سیزدهم در شتاب دهی به توسعه کشورگفت: آقای سید محمود حسینی پور استاندار محترم استانداری مازندران نیز با تمام قوا در ایجاد هم افزایی و هماهنگی های لازم بین دستگاه‌ها برای تحقق اهداف شرکت نفت خزر در دستیابی به منابع غنی هیدروکربوری در شمال کشور حمایت خواهند کرد . 

مهندس کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر در این دیدار با اشاره به سیاست های کلان وزارت نفت در حوزه دریای خزر گفت: شرکت نفت خزر به عنوان محور اصلی فعالیت های بالادستی صنعت نفت در شمال کشور می باشد و بر همین اساس لازم است برای تحقق اهداف صنعت نفت همکاری و هم افزایی ویژه ای توسط استانداری مازندران و دستگاه های ذیربط با این شرکت صورت پذیرد . 

مهندس کمالی با قدردانی از رویکرد استانداری مازندران در حمایت از شرکت نفت خزر برای کمک به توسعه و تولید از منابع هیدروکربوری دریای خزر ، اظهار امیدواری کرد با توانمندی متخصصین داخلی بتوانیم موجب سربلندی در این حوزه استراتژیک و تقویت اقتصاد کشور از طریق کشف منابع و توسعه صنعت نفت و گاز در شمال کشور باشیم . 

در ادامه این نشست؛ مدیران شرکت نفت خزر گزارشی از اقدامات و مطالعات انجام شده و راهکارهای توسعه و تولید از میادین دریای خزر را ارائه نمودند.
https://naftonline.ir/news/26279/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0