تاریخ انتشاريکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
استخدام شرکت مپنا اسفند ۱۴۰۰ گروه مپنا در تیر ماه سال 1383 و تنها با 12 کارشناس کار خود را آغاز کرد. عمده فعالیت این شرکت در حوزه سیستم‌های برق و کنترل توربین‌های بخار و گاز است و در حال حاضر ...
استخدام شرکت مپنا اسفند۱۴۰۰
گروه مپنا در تیرماه سال 1383 و تنها با 12 کارشناس کار خود را آغاز کرد. عمده فعالیت این شرکت در حوزه سیستم‌های برق و کنترل توربین‌های بخار و گاز است و در حال حاضر نیز، کارکنان این شرکت به حدود 400 نفر رسیده و به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های مهندسی ایران شناخته می‌شود. با توجه به اینکه مپنا در میان شرکت‌های بزرگ و معتبر ایران به شمار می‌آید، افراد بسیاری دوست دارند تا در این شرکت مشغول به کار شوند.

شرکت مهندسی و ساخت برق و كنترل مپنا، نیز در کنار دیگر شرکت‌های معتبر ایران، فرصت‌های شغلی خود در زمینه‌های مختلف را معرفی کرده است و با مراجعه به ایران تلنت، می‌توانید تمام آگهی‌های استخدامی این شرکت را مشاهده و بررسی کنید.

آگهی‌های استخدامی شرکت مپنا در ایران تلنت

از آنجایی که حیطه کاری مپنا به حوزه مهندسی و ساخت سازه ارتباط پیدا می‌کند، بنابراین سهم بزرگی از آگهی‌های استخدامی این شرکت را مشاغل مربوط به این حوزه‌ها تشکیل می‌دهند.

اما برای استخدام در شرکت مپناحتما نیاز نیست که در این حوزه مدرک داشته باشید و در زمینه مهندسی فعالیت کرده باشید. نگاهی به آگهی‌های استخدامی این شرکت نشان می‌دهد علاوه بر مشاغل مهندسی، دیگر افراد با مهارت‌های مختلف نیز می‌توانند برای استخدام در این شرکت بزرگ ایران اقدام کنند. برخی از مشاغلی که مپنا برای آنها به دنبال متخصصین بازار کار است عبارت است از:
  • توسعه‌دهنده سیستم امبدد مبتنی بر DSP
    مهندس سیستم راه‌آهن
    کارشناس تحلیل مکانیکال
    طراح مهندسی سه‌بعدی
    کارشناس طراحی حرارت و سیالات
    تحلیلگر اکلتریکال پک باتری
    ادمین لینوکس
    توسعه‌دهنده سی‌پلاس‌پلاس امبدد
    تحلیلگر نرم‌افزار
    مهندس تست نرم‌افزار امبدد
    توسعه‌دهندهAutosar
    توسعه‌دهنده سیستم امبدد
فراموش نکنید که مپنا ممکن است برایاین فرصت‌های شغلی تنها این ماه آگهی داشته باشد. بنابراین، خیلی سریع اقدام به ساخت و یا به روز رسانی رزومه خود کنید و بعد آن را برای این فرصت‌های شغلی ارسال کنید.

مزایای کار در گروه مپنا

کار در مپنا از حقوق و مزایای نقدی چون مزایای ثابت، انواع پاداش‌های متناسب با عملکرد و صندوق پس‏‌انداز وام گرفته تا مزایای غیرنقدی نظیر انواع بیمه‌های درمانی، برنامه‌‏های حمایتی و پزشکی، مزایای دوران بازنشستگی و… برای کارمندان در نظر گرفته می‌شود.

چگونه برای این فرصت‌های شغلی اقدام کنیم؟

به عنوان اولین کار و برای مشاهده آخرین فرصت‌های شغلیگروه مپنا در ایران تلنت،اینجارا کلیک کنید. در اینجا شما می‌توانیدآگهی‌های استخدامی این شرکت را مشاهده کنید و پس از مشاهده و بررسی شرح شغلی آگهی‌ها، می‌توانید رزومه خود را برای موارد مد نظر خود ارسال کنید.

سایت کاریابی ایران تلنتبرای کاریابی آسان شما، امکان ساخت رزومه آنلاین طبق استانداردهای جهانی را فراهم کرده است. فراموش نکنید که قبل از مشاهده آگهی‌های شغلی، می‌توانید رزومه آنلاین خود را در ایران تلنت بسازید تا در زمان مشاهده فرصت‌های شغلی به راحتی بتوانید از آن رزومه برای درخواست همکاری استفاده کنید.

منبع: دنیای اقتصادایران تلنت
 
https://naftonline.ir/news/26211/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0