تاریخ انتشاريکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹
دکتر دهقان وضعیت بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در پیک ششم بیماری کرونا را تشریح کرد.
دکتر دهقان رئیس بهداشت و درمان نفت اهواز | نفت آنلاین
دکتر دهقان رئیس بهداشت و درمان نفت اهواز | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، دکتر بهرام دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز گفت : علی رغم کاهش مراجعات با علائم تنفسی به اورژانس و کلینیک های تنفسی مراکز سلامت خانواده، تعداد مراجعین با درگیری ریوی و درنتیجه تعداد موارد بستری طی دو هفته گذشته افزایش یافته است و در حال حاضر دو بخش جراحی مردان و آی سی یو2 به عنوان بخش های کووید در نظر گرفته شده اند.
 
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با اشاره به فعال بودن کلیه بخش ها و واحدهای بهداشت و درمان در شرایط فعلی اظهار داشت : مطابق دستورالعمل های ابلاغی جدید وزارت بهداشت کلیه بخش ها و واحدهای بیمارستانی اعم از کلینیک های تخصصی ، بخش آنژیوگرافی ، اتاق های عمل و ... فعال می باشد. جهت پیشگیری از تجمع مراجعین تعداد کلینیک های فعال در ساعات 12 الی 16 افزایش یافته است تا در هر بازه ی زمانی تعداد بیماران کمتری در کلینیکها حضور داشته باشند.
 
وی افزود : جهت پیشگیری از انتقال این بیماری ، پس از اخذ مجوز انجام عمل جراحی از متخصصین بیهوشی ، از کلیه ی بیماران کاندید عمل جراحی تست pcr گرفته می شود و صرفا در صورت منفی بودن پاسخ تست ، عمل جراحی فوق انجام می گیرد.
 
وی همچنین از فعال بودن کلینیک تمدید دارو از ساعت 12 الی 14 خبرداد و گفت : با توجه به تغییر زمان فعالیت این کلینیک ، تعداد مراجعین به داروخانه های تخصصی بیمارستان بزرگ نفت نیز در شیفت صبح و در نتیجه تجمع مراجعین کمتر خواهد شد.
 
دکتر دهقان همچنین از آغاز بکار کلینیک دندانپزشکی اختصاصی شاغلین خبر داد و گفت : این کلینیک جهت شاغلین محترم صنعت نفت از اوایل اسفند ماه امسال فعالیت خود را در شیفت عصر در معاونت بهداشت و طب صنعتی آغاز خواهد کرد و شاغلین محترم می توانند جهت دریافت خدمات دندانپزشکی در ساعات بعد از تایم اداری مراجعه فرمایند.
 
وی در پایان ضمن توصیه به همکاران خدوم شاغل و بازنشسته صنعت نفت مبنی بر انجام واکسیناسیون کامل و تزریق دوز سوم واکسن ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد ریشه کن شدن این بیماری منحوس باشیم.
https://naftonline.ir/news/26210/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0