تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
در نشست مشترک مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید با پلیس راه و راهور استان خوزستان بر تعامل و همکاری گسترده تأکید شد.
ترابری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
ترابری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، در این نشست که روز دوشنبه (25 بهمن ماه 1400) برگزار شد، مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به نقش و اهمیت پلیس راه و راهور استان خوزستان گفت: همکاری و مساعدت پلیس و نیروی انتظامی باعث شده بسیاری از فعالیت­‌های ما به آسانی انجام شوند و اگر این همدلی و برادری وجود نداشته باشد بی‌شک هیچ کاری را نمی‌توانیم به نحو احسن انجام دهیم.

مهندس امیر بصیری افزود: در بسیاری از بحران ها و چالش‌های عمده شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب همواره پلیس راه را زحمت داده ایم و امیدواریم بتوانیم در آینده با مشارکت و همیاری بیشتر دومجموعه فعالیت‌های موثرتری انجام دهیم و حق و مسئولیت خودمان را شایسته ادا کنیم.

رئیس پلیس راهور استان خوزستان نیز در این نشست گفت: بایستی در نظر داشته باشیم که برخی تصمیمات در سطح ملی گرفته می‌شود و حل آنها نیازمند عزم و اراده جدی متولیان امر و رایزنی های مختلف است ضمن اینکه مطالبه گری مردم را نیز باید مدنظر قرار داد.

سرهنگ کریمی زاده افزود: در چند سال گذشته قاعدتا بایستی برخی از این مشکلات مقرراتی و قانونی از سوی وزارت نفت برطرف می شد اما متاسفانه این مهم انجام نشده و امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و اصولی برای آینده و پرهیز از روال های گذشته مسیر را سهل و آسان کرد.

وی در پایان تاکید کرد: در نظر داشته باشیم که شرکت های دیگر هم در کنار شرکت نفت هستند اما وظیفه همه ما این است که بار ترافیک را مدیریت کنیم و ان‌شاءالله به دنبال تحقق رفاه مردم و توسعه کشور باشیم.

در ادامه رئیس پلیس راه استان خوزستان نیز بیان داشت: ما رتبه اول کشور در ترددهای سنگین را داریم و مشکلات زیادی متوجه ما هست و خواستار همکاری تمامی دستگاه­های اجرایی استان در کاهش این مشکلات هستیم.

  سرهنگ دولتشاهی افزود: تعامل و همکاری ما با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب سابقه طولانی ای دارد و همواره دومجموعه در کنار هم بوده اند ضمن اینکه این شرکت در کاهش تصادفات و حوادث ترافیکی  پیشگام بوده است.

مجاهد راشدی مسئول روابط عمومی و کارشناس ترافیک مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید نیز با ارائه آمار و گزارشی از وضعیت این مدیریت گفت: مشابه سال­های گذشته شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب توانسته با رعایت مقررات و اعمال سخت گیرانه، پایش و کنترل هوشمند، کنترل تردد و ثبت تخلفات خودرو ها از طریق سامانه GPS، ایجاد پلیس نفت، محدودیت‌های تردد شبانه و ... حوادث را کاهش دهد.

وی همچنین به نقش مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید در سیل فروردین 98، آبگرفتگی اهواز، بهسازی جاده های روستاهای اطراف تاسیسات، بازگشایی مسیر در زلزله اندیکا، آبرسانی به غیزانیه، جابه جایی زوار اربعین حسینی و سایر مسئولیت های اجتماعی این مدیریت اشاره کرد.

شایان ذکر است در این نشست کارشناسانی از مهندسی نفت و معاونت حفاری با بیان برخی از مشکلات و چالش های موجود در حمل و نقل تجهیزات نفتی به ارائه دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

در پایان این نشست نیز به پاس همکاری و تعامل پلیس راهور و پلیس راه استان خوزستان با اهدای لوحی از زحمات سرهنگ کریمی زاده و سرهنگ دولتشاهی قدردانی به عمل آمد.
https://naftonline.ir/news/26183/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0