تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
در دومین روزکاری نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز 1400 ،تفاهم نامه همکاری شرکت های نفت خزر و ملی حفاری ایران توسط مدیران عامل دو شرکت امضا شد.
مهندس مراد کمالی | شرکت نفت خزر | نفت آنلاین
مهندس مراد کمالی | شرکت نفت خزر | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت خزر این تفاهم نامه روز دوشنبه (18 بهمن ماه) در غرفه شرکت ملی نفت ایران به امضای دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و مهندس مراد کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر رسید.
 
در آیین امضاء این تفاهم نامه که تعدادی از معاونان و مدیران دو شرکت و جمعی از اصحاب رسانه های جمعی حضور داشتند مهندس مراد کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر با اشاره به توانمندی های شرکت ملی حفاری بر استفاده از ظرفیت های این شرکت در بخش های آموزشی، خدمات فنی و مهندسی تاکید کرد.
 
گلپایگانی نیز اظهار کرد: این شرکت آمادگی کامل برای همکاری و هم افزایی با شرکت نفت خزر در راستای تحقق برنامه های توسعه ای صنعت نفت در شمال کشور را دارد.
 
در این تفاهم نامه تمهیدات استفاده از امکانات فنی،  آموزشی و آزمایشگاهی،  تبادل تجارب و اطلاعات فنی،  استفاده از خدمات حفاری ( مهندسی حفاری،  مهندسی کالای حفاری،  تامین کالای حفاری،  ابزار در گردش،  مانده یابی،  بخش آزمایشگاه شیمی حفاری و ... ) ، دریافت خدمات سرویس های جانبی حفاری و استفاده از ظرفیت نیروهای تخصصی در بخش‌های مختلف مورد توافق طرفین قرار گرفت.
https://naftonline.ir/news/26140/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0