تاریخ انتشارجمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
درحالی حدود سه سال از تصویب قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت می‌گذرد که طبق ماده ۳۲، دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو، هر ساله باید گزارش عملکرد خود را در راستای اجرای قانون به کمیته هماهنگی و نظارت ارسال کنند، این درحالیست که بررسی وضعیت دستگاه‌ها از میزان ارسال گزارش عملکردشان به کمیته مذکور حکایت از این دارد که به نظر برخی‌ها توجه به اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان را به «فراموشی» سپرده‌اند.
قانون حمایت از معلولان | نفت آنلاین
قانون حمایت از معلولان | نفت آنلاین
منصور الله‌وردی، مسئول دبیرخانه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان:جلسه کارگروه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان، ۶ بهمن‌ماه برگزار شد و در آنجا تا روز ۱۱ بهمن‌ماه به دستگاه‌هایی که گزارش عملکرد خود را ارائه نداده بودند یا گزارششان ناقص بود، برای ارسال گزارش عملکرد فرصت داده شد؛ این درحالیست که تاکنون هیچکدام از دستگاه‌ها هیچ گزارشی ارائه نداده‌اند.

در جلسه‌ روز چهارشنبه ۳۱ دستگاه مخاطب قانون بودند که از آنها دعوت شد، اما تعدادی از دستگاه‌ها غیبت داشتند. علی‌رغم مکاتبات با دستگاه‌ها برای شرکت در جلسه، نماینده وزارت جهاد کشاورزی، نماینده وزارت امور خارجه، نماینده وزارت دادگستری، نماینده وزارت نفت، نماینده بنیاد شهید، نماینده بانک مرکزی و نماینده سازمان صدا و سیما از جمله دستگاه‌های غایب در این جلسه بودند. 
https://naftonline.ir/news/26122/
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0