تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
رئیس هیئت رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با تأکید بر اینکه آسیب به نظام حقوق و دستمزد کارکنان صنعت نفت سبب خروج متخصصان این صنعت ارزش‌آفرین می‌شود، گفت: دور از انتظار نیست که در صورت وقوع این موضوع در خلال بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱، تا چند سال دیگر صنعت نفت نیازمند جذب متخصص نفت و گاز از اقصی نقاط جهان شود.
کارکنان نفت و امکان مهاجرت | نفت آنلاین
کارکنان نفت و امکان مهاجرت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، عبدالحسین بیات در نشست با جمعی از بازنشستگان صنعت نفت گفت: صنعت نفت، صنعتی پر خطر و ویژه است و هم‌اکنون همکارانی در جزایر و سکوهای نفتی و انواع ایستگاه گاز و فرآورده و خطوط لوله و مخابرات مشغول کار هستند.

وی افزود: سختی این کار در فعالیت‌های دکل‌های حفاری شاید از دید مخاطبان قابل تصور باشد. این عزیزان در شرایط سخت و پر خطر فعالیت می‌کنند همین شرایط  خطیر برای بسیاری از کارکنان صنعت نفت نیز وجود دارد.

بیات گفت: در دوران سازندگی و عبور از تحریم‌ها همین متخصصان و کارگران پرتلاش، صنعت نفت بودند که این صنعت را فعال و پویا نگه داشتند؛ از این رو هرچند این عزیزان دل در گرو انقلاب و وطن دارند، اما ممکن است با آسیب دیدن حقوق و دستمزد آنها اقدام به تغییر شغل یا مهاجرت کنند.

رئیس هیئت رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت اظهار کرد: دور از انتظار نیست که در صورت وقوع این امر در خلال بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱، تا چند سال دیگر صنعت نفت نیازمند جذب متخصص نفت و گاز از اقصی نقاط جهان شود؛ از نمایندگان تلاشگر مجلس شورای اسلامی انتظار حمایت و تقویت صنعت نفت را داریم.
https://naftonline.ir/news/26107/
منبع : شانا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
اقای بیات لطفاً شما به اقشار اسیب پذیر کد۲۳ صندوق اول رسیدگی بفرمایید بعداً به فکر شاغلین عزیز باشید
feedback
Iran, Islamic Republic of
ت
اینرو باید به دولت و مجلس بگویید که اینقدر توی دستمزد نفتی‌ها دخالت نکنه آخه قطره چکونی حقوقها را زیاد میکنند این که نشد که اینجوری متخصص می‌ره کانادا خیلی‌ها دارن میرن آنجا حقوق و شرایط و ..عالیه مگه خره که بیاد نفتی بشه توی ایران !!!
0