تاریخ انتشارشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
تجربه بهترین خرید تاسیسات ساختمان با دماپویا مجموعه دماپویا فروشگاه آنلاین در زمینه انواع سیستم های تهویه مطبوع (HVAC) است که فعالیت خود را از سال 1387 آغاز نمود و در عرصه انواع سیستم های سرما...
فروشگاه اینترنتی دماپویا
فروشگاه اینترنتی دماپویا
مجموعه دماپویا فروشگاه آنلاین در زمینه انواع سیستم های تهویه مطبوع (HVAC)است که فعالیت خود را از سال 1387 آغاز نمود و در عرصه انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی فعالیت دارد. با توجه به دشواری رفت و آمد و سهولت دسترسی به اینترنت در سراسر کشور، خرید اینترنتی و غیرحضوری بسیار رایج شده و افراد به صورت فزاینده ترجیح می دهند تا به جای صرف زمان و هزینه بابت رفت و آمد، خرید خود را به صورت اینترنتی از منزل انجام داده و سپس سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرند. در زمینه انواع مختلف دستگاه های سرمایشی گرمایشی، لوازم استخر و سونا و جکوزی، تجهیزات پمپ و آبرسانی می توانید به فروشگاه دماپویا مراجعه نموده و خریدی مطمئن و متناسب با نیاز را تجربه کنید.

یکی از مجموعه های اصلی محصولات این فروشگاه سیستم های تهویه مطبوع اند که عبارت اند از انواع مختلف کولر گازی، کولر آبی، فن کویل، داکت اسپلیت و چیلر که همگی در ظرفیت های هوادهی متنوع و انواعی از مدل های موقعیت نصب طراحی و ارائه می شوند. بنابراین چنانچه شما عزیزان قصد خرید مدل های مختلف کولرگازی و اسپلیت را دارید، می توانید به صفحه مربوطه آن رجوع کرده و تمامی محصولات را به همراه قیمت و مشخصات فنی آن ها مشاهده نمایید. علاوه بر دستگاه های برودتی، در این مجموعه انواع آبسردکن، تصفیه هوا، پرده هوا و اسپلیت مرکزی نیز با قیمتی مناسب ارائه می شوند تا پاسخگوی این بخش از تقاضای بازار باشد.

علاوه بر این موارد بخش دیگر محصولات دماپویا سیستم های گرمایشی از جمله پکیج اند که با ظرفیت های متکثر در مدل های دیواری و زمینی تولید و عرضه می شوند. همچنین تمامی مدل های رادیاتور با طراحی پنلی، پره ای، برقی و حوله خشک کن نیز از جمله محصولات حرارتی است که جهت تامین گرمایش ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند و در این فروشگاه موجود اند. آبگرمکن، بویلر، مشعل و انواع هیتر نیز از دیگر سیستم های گرمایشی اند که در این مجموعه با گارانتی اصلی ارائه می شود. علاوه بر این محصولات می توان به منبع آبگرم و هیتر و کوره هوای گرم نیز به عنوان دیگر محصولات اشاره داشت.

در دسته پمپ آب و تجهیزات آبرسانی شما عزیزان می توانید تمامی مدل های پمپ آب خانگی، پمپ طبقاتی، کف کش، لجن کش و پمپ شناور آب را از دماپویا مشاهده و خریداری نمایید و با هدف انتخابی متناسب با نیاز پیشنهاد می شود اطلاعات مربوط به هر مدل را مورد مطالعه قرار دهید و با مقایسه مدل های مشابه و برندهای مختلف، بهترین انتخاب را تجربه کنید.

به منظور پوشش تقاضا برای پمپ های سیرکولاتور نیز، این وبسایت تاسیسات ساختمان اقدام به فروش استثنایی تمامی آن ها نموده که مصرف گسترده ای در بازار دارند. با توجه به ساختار منحصر به فرد پمپ سیرکولاتور، در مکان های مختلفی از جمله صنایع غذایی، پتروشیمی و همچنین مصارف خانگی مانند شوفاژخانه ها و اداره ها، مدارس و ساختمان های مسکونی کاربرد دارد. منبع تحت فشار و تصفیه آب نیز از دیگر محصولات این بخش از وبسایت دماپویا است.

در بخش دیگر نیز شما می توانید تمامی محصولات لوازم استخر، سونا و جکوزی را مشاهده و انتخاب نمایید که شامل فیلتر تصفیه و گرمایش استخر و سونا و جکوزی می باشد. ناگفته نماند که می توانید جهت اخذ اطلاعات بیشتر در رابطه با هر محصول و نحوه خرید، در تمامی ساعات اداری با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم را در این خصوص دریافت کرده و خریدی متناسب با نیاز خود را تجربه کنید. متخصصین مجرب و کارآزموده فروشگاه دماپویا طی سالیان فعالیت موفقی که در این مجموعه داشته اند، در تمامی مراحل راهنمایی، انتخاب و خرید انواع دستگاه های تاسیسات ساختمان و تهویه مطبوع شما را یاری می رسانند و در این زمینه نکات لازم را در خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی قرار می دهند.

این فروشگاه معتبر افتخار همکاری با پروژه های بزرگ عمرانی و مسکونی، همچنین پروژه های نهادی و سازمان های دولتی و خصوصی را داشته و لازم به ذکر است که تجربه حضور چندین مرتبه را در نمایشگاه های تاسیسات ساختمان در اختیار دارد. بنابراین با توجه به سابقه فروش موفق به مشتریان گرامی این اطمینان داده می شود که تمامی محصولات به همراه گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش ارائه می شوند و ضمانت اصالت برند نیز توسط فروشگاه اینترنتی دماپویا تضمین می گردد.
از دیگر خدمات تخصصی وبسایت دماپویا می توان از مجله تخصصی آن نام برد که حاوی صدها مقاله آموزشی و تخصصی در زمینه دفترچه راهنمای محصولات، معرفی برندهای معتبر و کاتولوگ و نحوه نصب و نگهداری سیستم های گرمایشی و سرمایشی نوشته شده اند.
 
https://naftonline.ir/news/25890/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0