تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
بر اساس نامه وزارت کار طرح طبقه بندی مشاغل از تاریخ ۱۱ مردادماه ۱۳۹۹ برای پرسنل پیمانکاری شاغل در مناطق نفتی آزادگان ، یادآوران و ... باید اجرایی شود.
طرح طبقه بندی مشاغل | نفت آنلاین
طرح طبقه بندی مشاغل | نفت آنلاین
بر اساس سندی که به نفت آنلاین ارسال شده است وزارت تعاون ، کار و رفاه‌ اجتماعی شرکت‌های نفتی را ملزم به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل از تاریخ ۱۱ مردادماه ۱۳۹۹ برای پرسنل پیمانکاری شاغل در مناطق نفتی آزادگان ، یادآوران و ... در جنوب غرب کشور کرده است ، اما متاسفانه همچنان این طرح برای بسیاری از پرسنل پیمانکاری شرکت‌های نفت و گاز اروندان و شرکت متن در این منطقه اجرایی نشده است؛ لازم به ذکر است نفت آنلاین ماه گذشته نیز در خبری (https://naftonline.ir/news/25791) خواستار اجرای این طرح برای پرسنل پیمانکاری شرکت‌های نفتی جنوب در این مناطق نفتی شده بود. با وجود این نامه قانون شرکت های نفتی را ملزم به اجرای طرح برای کارگران نفتی مناطق نام برده شده کرده است.
 
◀️ نفت آنلاین : همانطور که قبلا گفتیم میانگین دریافتی بسیاری از این پرسنل پیمانکاری در این منطقه زیر ۵ میلیون تومان است و امیدواریم شرکت‌های نفتی نام برده شده قانون را برای این پرسنل اجرایی کنند؛ نفت آنلاین تا اجرای کامل و بی نقص این طرح در کنار پرسنل این شرکت ها خواهد بود.

تصویر نامه اداره کار در خصوص اجرای این طرح 

تصویر نامه نفت پیمانکاری

https://naftonline.ir/news/25873/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0