تاریخ انتشارشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب به مناسبت ۲۶ آذرماه روز ملی حمل و نقل پیامی صادر کردند.
مهندس علیرضا دانشی | شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب  | نفت آنلاین
مهندس علیرضا دانشی | شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، متن پیام مهندس علیرضا دانشی به شرح ذیل می باشد:

جمهوری اسلامی ايران به دليل برخورداری از مزيت‌های نسبی ویژه‌ای همچون نیروی انسانی هوشمند و توانمند، منابع سرشار انرژی، موقعيت ممتاز جغرافيايی و دسترسی به آب‌های آزاد‏، دارای پتانسيل بالایی در حوزه حمل و نقل است.

از دیگر سو، پراکندگی تاسیسات صنعت نفت در گستره وسیع جغرافیایی این کشور عزیز، به ویژه در مناطق نفتخيز جنوب، مقوله حمل و نقل و پشتيبانی از توليد نفت و گاز را به يكی از اصلی‌ترين مباحث در امر تولید نفت تبديل نموده است.

مجموعه کارکنان عملیات ترابری و پشتیبانی تولید در چهار دهه گذشته به ويژه در دوران باشكوه دفاع مقدس با لبیک گفتن به پیام تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و پس از آن با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در مسیر اعتلای کشور و صنعت پرافتخار نفت، دوشادوش سایر همکاران، حضوری موثر داشته‌ و حماسه‌ها آفریده‌اند.

اینجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدای صنعت نفت به ويژه شهدای ترابری مناطق نفتخیز جنوب و تقدير از همه تلاشگران حوزه حمل و نقل، فرارسیدن ۲۶ آذر، روز ملی حمل و نقل را به مدیران‏، مهندسین و کارکنان خدوم و زحمتکش این حوزه تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای این عزیزان خستگی‌ناپذير، آرزوی سلامت، سعادت و موفقيت در تمامی عرصه‌های زندگی دارم.
 
علیرضا دانشی
آذرماه ۱۴۰۰
https://naftonline.ir/news/25810/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0