تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
بررسی ها نشان می دهد شرکت ملی حفاری ایران پیشتاز اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در میان شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت است.
اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران | نفت آنلاین | شرکت ملی حفاری ایران
اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران | نفت آنلاین | شرکت ملی حفاری ایران
بر اساس اطلاعات رسیده به نفت آنلاین ملی حفاری در ایستگاه پایانی اجرای بند "و" قانون تبدیل وضعیت ایثارگران قرار دارد و حتی روند تسویه حساب بعضی مشمولین از وضعیت دوران قراردادی خود آغاز شده است.
 
رسیدن ملی حفاری به ایستگاه آخر اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در حالی است که روند اجرای این طرح در سایر شرکت‌ها همچنان بصورت لاک‌پشتی در حال طی شدن است و بسیاری از مشمولین ( بالاخص در شرکت های نفتی جنوب و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ) با ارسال پیام‌هایی به این رسانه خبری بشدت از روند کند تبدیل وضعیت انتقاد و خواستار تسریع در اجرای این قانون شدند.
 
◀️ نفت آنلاین : متاسفانه در بعضی از شرکت های نفتی به بهانه مشکل داشتن سمت‌ها و کارراهه شغلی بعضی از افراد روند اجرای طرح بسیار کند در حال طی شدن است! این در حالی است که حداقل می توان جهت تسریع در اجرای این طرح، تا زمان رفع مشکل سمت و کارراهه شغلی سایر مشمولین، احکام تبدیل وضعیت کسانی که مراحل طب صنعتی و گزینش آنها طی شده است را صادر کرد.
https://naftonline.ir/news/25782/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0