تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۰
برند آیفون همواره مورد توجه گوشی بازان بوده است و بسیاری از موبایل دوستان در سراسر دنیا از محصولات اپل استفاده می کنند.
آیفون ۱۲ یا ۱۳؟ | iPhone 12 Or 13 | apple | اپل
آیفون ۱۲ یا ۱۳؟ | iPhone 12 Or 13 | apple | اپل
شرکت اپل در شهریور ماه از محصول آیفون ۱۳ خود رونمایی کرد آیفون ۱۳ در ۴ برند آیفون ۱۳ پرو مکس آیفون ۱۳ پرو آیفون ۱۳ معمولی و آیفون ۱۳ مینی رونمایی شد.

انتقادات به آیفون ۱۳

 پس از عرضه محصول جدید شرکت آیفون( Iphone ) با نام ۱۳ انتقاداتی نسبت به عرضه این محصول توسط مشتریان پر و پا قرص این محصول شد.

بسیاری از مشتریان می‌گویند آیفون ۱۳ تفاوت آنچنانی با آیفون ۱۲ ندارد و شرکت اپل در عرضه این محصول کار خارق‌العاده‌ای نکرده است.

آیفون ۱۳ همان آیفون ۱۲ است؟!

 بررسی ظاهری گوشی آیفون ۱۳ نشان می‌دهد که تفاوت چندانی از لحاظ ظاهر با محصول قبلی خود آیفون ۱۲ نداشته است از لحاظ سخت افزاری و دوربین نیز این گوشی را بررسی می‌کنیم مشاهده خواهیم کرد که باز هم تفاوت چشمگیری نسبت به سری قبلی وجود ندارد.
Apple iPhone

آیفون ۱۳ مانند ۱۲ همچنان پرقدرت

 بر اساس بررسی‌های سایت‌های تخصصی موبایل همچنان آیفون ۱۳ مانند رقبای قبلی خود دارای قابلیت های شگفت انگیزی می باشد به عنوان نمونه پسوردی که بر روی گوشی آیفون قرار می‌گیرد به هیچ عنوان توسط هیچ شرکت نرم افزاری قابل بازگشایی نیست حتی سال گذشته شرکت اف‌بی‌آی رسماً اعلام کرد که نتوانسته گوشی موبایل آیفون یکی از خلافکاران را که در یک حادثه تیراندازی کشته شده بود با روش‌های مختلف و گوناگون بازگشایی کند حال دقت کنید وقتی اف‌بی‌آی نتوانست چنین گوشی را با روش‌های مختلف بازگشایی کند آیا شرکت‌های دیگر می توانند اقدام به این کار نمایند لازم به ذکر است انتشار چنین خبری باعث افزایش سهام شرکت اپل و همچنین پرچمداری اپل در برابر سایر رقبای خود شود.

دوربین گوشی جدید Apple

  بررسی سخت افزاری دوربین های گوشی اپل ۱۳ و اپل ۱۲ نشان می‌دهد تفاوت زیادی اپل ۱۳ در عرضه دوربین نسبت به محصول قبلی خود نداشته است لازم به ذکر است هر دو نسخه و ورژن گوشی اپل ۱۳ و ۱۲ از دوربین های چهار لنزی بهره می برند و کیفیت  این دوربین ها بسیار بالا می باشد و مقایسه‌ای که بین گوشی‌های آیفون ۱۲ و نوت ۱۰ پلاس سامسونگ شده است نشان می‌دهد که دوربین آیفون ۱۲ چربی پله از رقیب خود بالاتر است.
Iphone 13 camera

قیمت آیفون ۱۳

 با عرضه گوشی آیفون ۱۳ قیمت محصول قبلی شرکت اپل به نام آیفون ۱۲ کمی تغییر کرد قیمت این گوشی در بازار ایران بین ۲۵ تا ۷۰ میلیون تومان عرضه می‌شود اگر به سراغ نسخه های معمولی یا مینی اپل ۱۳ یا اپل ۱۲ مراجعه کنید باید قیمتی بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان برای این محصولات بپردازید اما اگر به نسخه های آیفون ۱۲ پرو و ۱۳ پرو مراجعه کنید برای خرید این محصولات قیمتی متغیر بین ۳۰ تا ۴۲ میلیون تومان وجود دارد اما اگر برای نسخه آیفون ۱۱ پرو مکس بخواهید هزینه نمایید قیمت این محصولات بین ۴۰ تا ۷۰ میلیون تومان می باشد.
آیفون اپل
در پایان این نکته قابل ذکر است که اگر قصد خرید گوشی آیفون دارید تفاوت چندانی بین محصول آیفون ۱۳ و آیفون ۱۲ یافت نمی‌شود و هر دو از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند و شما حتی با خرید آیفون ۱۲ می توانید نیاز خود را برآورده نماید.
https://naftonline.ir/news/25664/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0